Gym för en vardagsstark kropp

MikaTela

Trådstartare
Ja jag vet det är corona, men har nu varit utan gym i drygt 1 år pga detta och nu klarar inte kroppen det mer.
Tränade ca 1 år och märkte stor skillnad i kroppen, gick från att vara stel, ha ont här och där och konstant trött till att må bra psykiskt och fysiskt!

Nu sitter jag nästan och väntar på att ett ryggskott ska komma, har redan nu spänningar i nacke och axlar igen.
Jag själv har hittat ett litet gym på liten ort med hårda restriktioner och har själv ett säkerhetstänk före, under och efter.
Så nu har jag ursäktat min tråds uppenbarelse nu i corona tider.

Nån mer som tränar gym för att bli vardagsstark eller kanske lite mer?
Peppa varandra, inspirera varandra?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 779
Senast: Dimmoln
·
Kropp & Själ Hur lär man sig egentligen att hantera stress och ångest? Våren har inte varit super för mig. Flera saker som varit psykiskt...
2
Svar
31
· Visningar
2 368
Hundträning Hej på er, Jag önskar hjälp och tips, kanske stöd också. Detta är en väldigt rå och ärlig text. Jag är mentalt slut. Jag mår verkligen...
Svar
11
· Visningar
3 165
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Dagbok Jag behöver skriva av mig. Jag känner mig nedstämd och är så sjukt trött på att ha ont. Jag har haft ont i flera år, främst i...
Svar
15
· Visningar
2 341
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Gårdar förr
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp