Gymkhana - en egen länk under rubriken Tävl.grenar

K

KarinAntonsson

Jag vill rösta för att Gymkhanan får en egen länk under rubriken tävl.grenar. För att hjälpa Gymhanan på traven att växa inom Sverige tror jag att det är viktigt att vi som är aktiva/fd. aktiva kan svara på frågor/funderingar på forumet här på Bukefalos. Vad jag kan se så verkar det vara ganska många som är intresserade av att börja med Gymkhana, eller har frågor gällande grenar, regler etc. Jag tror att diskussionen/intresset kommer igång mer om det finns en egen länk för Gymkhanan...

Jag har själv ridit i landslaget i fyra år och givetvis ligger det mig varmt om hjärtat att Gymkhanan blir större inom Sverige med fler aktiva lag, vilket gör att man kan ha fler tävlningar, vilket i sin tur gör att sporten växer. :bump:
 
Och hur många diskussioner skulle det bli om gymkhana där?
Jag har själv lagt in en tråd om gymkhana under övriga grenar, men har inte fått någon större respons :(
Så för att få en egen rubrik under tävlingsgrenar så gäller det ju att diskutera mcyket kring just gymkhana i detta fallet för att vissa Gunnar m.fl att det behövs en egen rubrik!

/Madelene :devil:
 
Hej!
Anledningen till att du inte har fått så mycket respons är väl förmodligen pga. att det kanske inte finns några lag i Eskilstunatrakten, "Manager" gav dig det hetaste tipset - det som jag också hade gett dig, Younes som har hand om den hemsidan har bra koll på vilka lag som är aktiva. Du kan skriva i hans frågespalt så kanske han kan hjälpa dig.

Kämpa på!
;)

Med vänlig hälsning
Karin
 

Liknande trådar

Tjatter Obs! Känsliga spelare lugnas med att det här inte kommer att bli ett våldsamt tema! Ja så har fyra år gått ännu en gång och vi står...
61 62 63
Svar
1 257
· Visningar
45 034
Senast: Hedinn
·
  • Låst
Ridning Hej! IngelaH, heter jag som många vet och är huvudmoderator på forumet Klassisk RidKONST. Ja för mig och många andra är ridningen en...
Svar
0
· Visningar
3 057
Senast: IngelaH
·
Avel Detta gäller för avelssidan: Ammor finnes/efterlyses hör INTE hemma här, hur behjärtansvärt det än må vara...
Svar
3
· Visningar
22 659
C
Hästvård Fakta & Myter Strassermetoden Med anledning av alla felaktiga påståenden och märkliga myter som florerar kring strassermetoden, inte...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 721
Senast: LFreddy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp