Gymkhana/Mounted games

Bella37

Trådstartare
Hej! Är lite intresserad av att börja med mounted games, men är lite osäker hur man går till väga. Har haft lite träningar tillsammans med några i ridklubben och nu är jag lite sugen på att lära mig mer om sporten.
Så är det någon här som håller på med Mounted games och kan ge mig lite tips på hur man kan starta ett lag. Kanske är det till och med någon mer i Värmland som håller på med sporten🥰
 
Jeg bor ikke i Sverige, men jeg red mounted games før. Vil anbefale deg å kontakte mounted games/gymkhana foreningen i Sverige. Da jeg drev med games var det Alleby ridklubb som hadde landslagstrener og holdt sommerkurs osv. De kan man også kontakte og hvis de ikke kan hjelpe deg så må de da kunne formidle kontakt. De hjalp meg da jeg startet opp mounted games i Norge.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
560
Senast: valy
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 294
Senast: zarmino
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 077
Senast: Acto
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 053
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp