Gymnasiebetyg, hur få tag på dom?

Fibusen

Trådstartare
För att göra en lång historia kort… Jag hoppade av gymnasiet, läste barn och fritid. Gick år 1 och 2, och hoppade av i 3:an. Jag började gymnasiet -02 och skulle ha tagit studenten -05. Jag minns inte när exakt det började bli för övermäktigt, när jag slutade följa med på lektionerna och när betygen droppade, men i trean fick det vara nog.

Jag studerar i dag till Undersköterska och ska läsa svenska 1. Alla i klassen har den med sig från gymnasiet och jag är osäker på om jag kan ha läst den i ettan? Tvåan? Eller blir man klar med den först i trean? Jag vet alltså inte om jag har någon godkänd svenska 1!

Har mejlat min gamla skola i förhoppningar att få svar, men jag skulle behöva veta ganska snabbt eftersom vi då måste planera in att jag får läsa den parallellt med det andra, då jag är den enda som behöver läsa den om jag inte har den avklarad.

Jag har inga sparade papper eftersom jag hoppade av och ansåg att det inte var något att spara på så jag har ingen aning om när vi läste svenska, och om jag blev klar med den.

Finns det något annat sätt att få svar på det? Gymnasiet har sportlov nu så får inte tag på dom på minst denna vecka iallafall.

Någon som sitter på något annat tips än att kontakta skolan?
 
För att göra en lång historia kort… Jag hoppade av gymnasiet, läste barn och fritid. Gick år 1 och 2, och hoppade av i 3:an. Jag började gymnasiet -02 och skulle ha tagit studenten -05. Jag minns inte när exakt det började bli för övermäktigt, när jag slutade följa med på lektionerna och när betygen droppade, men i trean fick det vara nog.

Jag studerar i dag till Undersköterska och ska läsa svenska 1. Alla i klassen har den med sig från gymnasiet och jag är osäker på om jag kan ha läst den i ettan? Tvåan? Eller blir man klar med den först i trean? Jag vet alltså inte om jag har någon godkänd svenska 1!