Gymnasium inriktning häst?

Ilovehorses54

Trådstartare
Hej jag undrar om någon av er vet vad det finns för gymnasium här i (helst Skåne) Sverige? Som är inriktad häst... 🐴
 
Rent spontant Plönninge, i Halmstad. Segra Gymnasiet, Bollerup, har Flyinge något gymnasium? Osäker på om det finns ett ridgymnasie i Höllviken. Detta är dock gammal kunskap, +10 år, men det var det som fanns på "min tid" iaf :)
 
Jag gick på helsingborgs ridgymnasium! Var ett par år sedan jag tog studenten nu men jag trivdes jättebra :)
 
På polhemskolan i Lund finns Sveriges enda natur med inriktning hippologi vet jag, hade jag inte bott 60 mil bort hade jag helt klart velat gå där! ”Vanliga” ridgymnasium har jag ingen koll på.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej är 16 men fyller 17 tänker skaffa mig en valp när jag blir 18 men vill hitta ett bra kennel nu. Bor i Norrbotten och går på ett...
Svar
6
· Visningar
850
Senast: Vovve
·
Gnägg Blir inspirerad av allmänna tråden "vad gör vi" som ligger under allmänt. Varför inte ha en liknande tråd fast med hästar? 🤩 Det är...
63 64 65
Svar
1 295
· Visningar
83 412
Senast: Luzzan
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 542
Hästmänniskan Hej! Jag har en lite konstig fråga. Jag har letat häst ett tag och det har gått ganska dåligt. Men det var en häst som jag hade ögonen...
Svar
2
· Visningar
1 048
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp