Gynundersökning - när och val av veterinär?

Jag har försökt googla kring den här typen av undersökningar, men det finns inte jättemycket att läsa. Det som finns är dock skrivet av vanliga veterinärkliniker eller tex distriktsveterinärer. Jag åker ju såklart till tex seminveterinär om det behövs, men är det verkligen så att inte vanliga veterinärer har kompetens att kolla efter tex cystor, infektioner eller annat som kan ställa till det?
Jag var till en av landets största kliniker och undrade om de kunde passa på att dr.kolla mitt sto samtidigt. De i tidsbokningen kunde inte lova något utan det berodde på vilka veterinärer som jobbade. Var bara någon enstaka som ville göra sådant. Så ja jag skulle vara noggrann med att få tag i en erfaren seminveterinär.
 
Jag var till en av landets största kliniker och undrade om de kunde passa på att dr.kolla mitt sto samtidigt. De i tidsbokningen kunde inte lova något utan det berodde på vilka veterinärer som jobbade. Var bara någon enstaka som ville göra sådant. Så ja jag skulle vara noggrann med att få tag i en erfaren seminveterinär.
Men om man bokar tid specifikt för detta har de väl koll på om de har kompetensen eller inte?
 

Liknande trådar

Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er...
2
Svar
30
· Visningar
4 784
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp