H**ks anatomiska träns

Jag både håller med dig, och inte. Den största skillnaden mellan de två företagen är ju vilka kvantiteter de omsätter. Större kvantitet ger möjlighet att pressa priser osv. Sen finns det rätt många undersökningar som visar att samma fabrik med dåliga arbetsförhållanden producerar billiga kläder och svindyra lyxmärken. Så, att köpa dyrt garanterar att du stödjer bra arbetsvillkor är ingen ”sanning” det är mer komplicerat än så.
Det jag försöker säga är att dyra saker inte är någon garanti men möjligheten finns, när det kommer till budgetvärlden är det tvärtom en garanti att villkoren inte varit bra.
 
Jag vill gärna läsa om detta, var hittar jag det?
Det är mycket egen research på detta tema delvis triggat av en fantastisk pod på P3 dokumentär "Made in India" och mina årliga besök till Spoga-mässan 🙃

Själv försökte jag beställa tömmar för tömkörning från Tärnsjö förra vintern utan lycka och framgång. Kändes lite surt att det skulle vara så krångligt 🤐
 
Vilket anatomiskt träns som passar beror på vad hästen gillar.
Min häst älskar Lingus originalet. Han tycker bättre om den än han tycker om engelsk nosgrimma eller helt utan nosgrimma. Så man får helt enkelt prova sig fram vad hästen trivs med :)
Många hästar gillar micklem, men även hört att Hööks Overton (finns ej på hemsidan längre) ska vara populärt bland många hästar.
 

Liknande trådar

Utrustning Alltså, jag känner mig lite korkat, för jag förstår verkligen inte. Letar nytt träns till min 4-åring och vill inte köpa någonting över...
Svar
12
· Visningar
1 111
Senast: Hedinn
·
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 045
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 793
Senast: Badger
·
Utrustning Hej! Jag putsade mina MH Sovereign Lux och insåg att de har släppt i en söm på båda stövlarna på ungefär samma ställe. Jag har ägt de...
2
Svar
25
· Visningar
2 548
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp