H**ks Maxam ponnysadel samt andra syntetsadlar

J

jennyliljeberg

Vill höra så många åsikter som möjligt om den, innan jag ev köper den åt vår ponny. Eller finns det andra syntetsadlar i prisklassen 2-3000 kr?
 
Horse Saver har också syntetsadlar i ponnystorlekar. En ny sådan kostar dryga 2000 kr och finns hos återförsäljare för Källquists.

Själv är jag ingen älskare av syntetsadlar, så jag skulle hellre köpa en i läder...
 
Jag har haft en sån hemma på prov. Och sadeln i sig är det inget fel på, jag tycker att den är helt ok men den har väldigt korta kåpor tyvärr, dom är inte längre än ponnyputornas kåpor så det beror på vem som ska rida i sadeln om den kommer att passa. Jag skulle byta från en ponnyputa till sadel men det gick inte efter som min 7 åring har för långa ben för den sadeln. Så det blev en billig lädersadel x-wid till shettisen det fanns inte så mycket annat att köpa tyvärr.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 729
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: attheedge
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 188
Senast: Ridinglady
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 383
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp