H**ks nya sidepull..

unki

Trådstartare
Är det nån som har köpt det än? Har det kommit till butikerna nu? Nån som har känt på det?
:)
 
Menar du det där billiga, för 198? Har inte känt på det ännu, skulle tydligen vara en snällare variant av SidePull.. med läder över nosen istället för rep?
 
nähä.. va synd för det är där jag tänker köpa oxå. :smirk:
Rider med remontgrimma nu men den sitter inge bra, så jag skulle behöva.. Vet du när den kommer?
 
Haha.. okej, jag har inte heller världens bästa minne så de är ok. Kanske pm:ar dig i helgen om jag känner mig bortglömd.. :p
 
Näe. Frågade sist jag var där och de sade att det skulle komma in runt 25 februari och det skulle väl komma in en del annat då med. Annars tycker ja att de inte hade några roliga eller fina saker alls nu. Gick därifrån med en suspersoft grimma och läderbalsam (iofs rätt så fin grimma. e passar ponnyn utmärkt och hon var så snygg i sin nya vinröda :d)
 
Aha! :)

Men jag vet av erfarenhet att de datum man får inte alltid stämmer... :smirk:

Men det är alltså inte värt att springa där och sukta före dess. :angel:
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: MiniLi
·
  • Omröstning
Hästmänniskan 😟 Är det okej att kalla sin häst nånting annat än det uppfödaren namngett den? Min häst har ett kort, "ovanligt" namn i passet, efter...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
10 326
Senast: sweep
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 526
Senast: Fiorano
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
15 110
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Var vill vi bo?
  • Tokiga annonser och svar

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Skäller på andra hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp