H**ks nyheter!

Tigertofflan

Trådstartare
Nu har h**ks nyheter kommit upp på hemsidan! Vad tycker ni?

Jag har blivit helt kär i pullartränset! Inte nog med att det är silverspännen! Det är smalt, billigt och det är lädertyglar! :love:
300055.jpg

Undrar hur det känns i verkligheten? Detta MÅSTE jag ha! :love:

Sen är jag lite nyfiken på metallpoleraren
820840.jpg

Funkar den, tro? Till mässingspännen också?

Sen var stövlarna snygga!
200025.jpg

Tvivlar lite på att de är värda 2000 spänn dock.

Denna tröjan vill jag ha :D Synd att den bara fanns i barnstorlekar..
120483.jpg


Så. vad säger ni? Har ni hittat något ni gillar? :D
 
Sv: H**ks nyheter!

Nja, inga höjdargrejer tycker jag... Får väl kika in i butiken i morgon och klämma lite... Sig till om det är något jag ska klämma på åt dig!
 
Sv: H**ks nyheter!

åå jag måste in och kolla bums! :)

har bläddrat ner för att inte se det du lagt in bilder på :devil:
 
Sv: H**ks nyheter!

tränset var fint, men jag vill ha mässingspännen, kan man färga det på nått sätt tro? ;P
 
Sv: H**ks nyheter!

Du får jättegärna klämma lite på pullartränset åt mig. Kolla om lädret är något att ha öht :bow:
 
Sv: H**ks nyheter!

OMG vad skaftet var högt på utsidan! :eek: Eller ser det högre ut än vad det är?
 
Sv: H**ks nyheter!

Kan kolla, jag ska ut till Horze i morgon och kan gå in på Hööks för din skull och kolla på hur högt skaftet verkligen är. Borde tillägga att jag egenterligen inte har tanken att lägga ut 50öre där men kolla kan man alltid göra så länge det är gratis :)
 
Sv: H**ks nyheter!

Kan tyvärr inte hur man länkar bild men jag tycker att de nya rutiga ridbyxorna "CRW COTTON CHECK BYXA " var snygga. Synd att de "bara" var skodda med tyg.
 
Sv: H**ks nyheter!

just-me skrev:
Kan tyvärr inte hur man länkar bild men jag tycker att de nya rutiga ridbyxorna "CRW COTTON CHECK BYXA " var snygga. Synd att de "bara" var skodda med tyg.
Du tänkter på dessa?
100265.jpg

100265-a.jpg

De skulle vart snyggare om de inte var rutiga, det förstör hela byxorna.
 
Sv: H**ks nyheter!

Påminner om Bostongurka de där ridbyxorna :p :D
 
Sv: H**ks nyheter!

Jag är inget stort fan av Hööks alls så jag såger allt de kommer med till oss ryttare, de kan KANSKE men då är det bara KANSKE ha någonting bra till hästen men det är ytterst sällan tycker jag.
 
Sv: H**ks nyheter!

Jag har ett par ljusblå och vit rutiga ridbyxor som är helskodda med ljusblått tyg...

Köpt på Hööks för några år sedan....
 
Sv: H**ks nyheter!

och du vill komma vart?
Allt jag menade var att jag inte gillar Hööks produkter till då det kommer till oss ryttare, mendan de kan kanske (mycket sällan) kan ha någonting bra till hästen typ 1 på 1000 att de har det enligt mig.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 644
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Jag tillhör den kategorin av människor som ofta är inne och "tjuvläser" på Buke, men jag har aldrig tagit mig för att författa något...
Svar
6
· Visningar
1 477
Senast: Ramona
·
E
Utrustning Satt och tittade lite på h**ks nyheter, det verkar som om höst/vinter katalogen borde komma snart?? :D sååå, vad tycker ni om...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
23 775
Senast: elifet
·
Utrustning (Manchesterridbyxorna) som finns i khakigrön, cognac och marin. Någon som vet hur dom är? Jag har funderat på att köpa dom, men...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: Russis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp