Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

H**s täcken?

J

Jezz

Ngn som vet om H**s täcken fortfarande är stooora i storlekarna? :confused:
Hade tänkt beställa det svarta fleccetäcket... men vet sen tidigare att man har fått beställa en storlek mindre än vanligt.
:confused: :confused:

Jag tycker att de är ganska normala i storleken, har inte behövt beställa en storlek mindre än vanligt.. Har precis fått ett paket på posten från h**ks som innehåller 2 st täcken, ska prova dem på mina hästar och sedan återkomma!

Provade mina täcken i kväll och de var normala i storleken. Hade beställt ett Thermo Master Rain och ett Thermo Master Outdoor. Köpte även halstäcket till T M O och det passade bra!

Provade mina täcken i kväll och de var normala i storleken. Hade beställt ett Thermo Master Rain och ett Thermo Master Outdoor. Köpte även halstäcket till T M O och det passade bra!

P

Pellis

Tja hur de är nu vet jag inte men köpte ett regntäcke för två år sedan och det är jättestort för storleken.

J

jojjo_blondin

lite stora kanske, men bara ca 2-3 cm isådanfall.. tycker att 135 var lika långt som dom andra 135 vi har..

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6474 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Kropp&Själ hej jag har haft cellförändringar i några år nu men då jag varit under 27 skulle jag avvakta för dom ej vill behandla kvinnor under 27...
Svar
7
· Visningar
598
Kropp&Själ Jag har under flera år misslyckats med att hitta en varm kappa/ jacka till vintern. Varje år har jag försökt. Förra året gav jag upp och...
2
Svar
37
· Visningar
1 944
Hemmet I våras började våra duntäcken få hål i sig och släppa dun. Inte så konstigt, eftersom de var nästan 15 år gamla. Jag försökte sy ihop...
Svar
13
· Visningar
534
Gnägg Hej! Jag drömmer vidare och hoppas förverkliga drömmen om att ha min häst hemma.Jag funderar mkt på hur jag ska lösa dethär med...
2
Svar
21
· Visningar
1 679

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundyrken
  • Uppdateringstråd nr 24

Hästrelaterat

Omröstningar