H**s täcken?

J

Jezz

Ngn som vet om H**s täcken fortfarande är stooora i storlekarna? :confused:
Hade tänkt beställa det svarta fleccetäcket... men vet sen tidigare att man har fått beställa en storlek mindre än vanligt.
:confused: :confused:

Jag tycker att de är ganska normala i storleken, har inte behövt beställa en storlek mindre än vanligt.. Har precis fått ett paket på posten från h**ks som innehåller 2 st täcken, ska prova dem på mina hästar och sedan återkomma!

Provade mina täcken i kväll och de var normala i storleken. Hade beställt ett Thermo Master Rain och ett Thermo Master Outdoor. Köpte även halstäcket till T M O och det passade bra!

Provade mina täcken i kväll och de var normala i storleken. Hade beställt ett Thermo Master Rain och ett Thermo Master Outdoor. Köpte även halstäcket till T M O och det passade bra!

P

Pellis

Tja hur de är nu vet jag inte men köpte ett regntäcke för två år sedan och det är jättestort för storleken.

J

jojjo_blondin

lite stora kanske, men bara ca 2-3 cm isådanfall.. tycker att 135 var lika långt som dom andra 135 vi har..

Liknande trådar

Utrustning Hej! Blev till slut tvungen att skaffa mig ett användarkonto efter att ha läst på forumet i det dolda i en halv evighet 🙄 Det som...
2
Svar
20
· Visningar
1 185
Senast: blayenka
·
Utrustning Jag ska åka på en ridresa i vår där jag kommer rida ungefär fem timmar per dag, i sträck. Eftersom jag varit gravid och fått barn sedan...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 048
Senast: Wingates
·
Utrustning När jag köpte min häst hade han väldigt lite hull och muskler. Då fick han ett nytt täcke från horseware, amigo 0g med disc front i...
Svar
12
· Visningar
837
Senast: Sixten
·
Hästmänniskan Hej Jag står på ett stall där det även är en ridskola så de har en anställd som ska ta hand om ridskolehästarna, men då så ska h*n...
Svar
9
· Visningar
1 909
Senast: Kjerulfia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Rocka sockorna