H**s täcken?

J

Jezz

Ngn som vet om H**s täcken fortfarande är stooora i storlekarna? :confused:
Hade tänkt beställa det svarta fleccetäcket... men vet sen tidigare att man har fått beställa en storlek mindre än vanligt.
:confused: :confused:
 
Jag tycker att de är ganska normala i storleken, har inte behövt beställa en storlek mindre än vanligt.. Har precis fått ett paket på posten från h**ks som innehåller 2 st täcken, ska prova dem på mina hästar och sedan återkomma!
 
Provade mina täcken i kväll och de var normala i storleken. Hade beställt ett Thermo Master Rain och ett Thermo Master Outdoor. Köpte även halstäcket till T M O och det passade bra!
 
Provade mina täcken i kväll och de var normala i storleken. Hade beställt ett Thermo Master Rain och ett Thermo Master Outdoor. Köpte även halstäcket till T M O och det passade bra!
 
Tja hur de är nu vet jag inte men köpte ett regntäcke för två år sedan och det är jättestort för storleken.
 
lite stora kanske, men bara ca 2-3 cm isådanfall.. tycker att 135 var lika långt som dom andra 135 vi har..
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 024
Senast: Hajfisk
·
Hästvård Jag har läst en hel del annonser för stallplats senaste tiden och frasen i rubriken är väldigt vanlig. Men betyder det att man lägger...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 630
Senast: Apollo 13
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
8 755
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 302
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp