Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite nu och då ramlar jag in på nån annonssida och blir förälskad i nån häst till salu. Eller så postar en bekant på fb ett inlägg om att den eller den unghästen är till salu. Ofta en kombination jag verkligen gillar och som jag genast känner ett enormt ha-begär för.

Finns det nån bot? ;)

Är jag ensam i detta? Pratade med en kompis häromdagen och hen var totalt oförstående, då hen var nöjd med de hästar hen hade och aldrig nånsin kollade annonser. Hen är en sån person där hästarna alltid "trillar in" hos hen, så jag tror faktiskt aldrig att hen ens köpt häst på annons nu när jag tänker efter.

Alltså jag vet att jag har tre helt underbara hästar (och rent krasst skulle jag egentligen bara behöva en, möjligen två), men ändå uppstår det här ha-begäret. Suck...
 

Ja, det är man. Förstörd psykiskt. Det är ett rent helvete faktiskt. Men man har ju två val, antingen fortsätta eller ta bort.

Nog för att det är påfrestande psykiskt (och ekonomiskt) osv men helt ärligt om jag känner mig förstörd psykiskt så då är ta bort det rimliga alternativet. Men du kanske menade psykiskt påfrestad med förstörd psykiskt?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp