Hälsa på - Bukeromanen ...

Miran

Trådstartare
Håller som bäst på att packa inför Gothenburg Horse Show och tänkte bara säga att jag finns på plats alla dagar om ni vill diskutera Bukeromanen eller bara komma förbi och säga hej!:) Min tid som anonym Buke-användare är ju över ...
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Någon som vet att de kommer att komma förbi? Så att jag kan förbereda mig mentalt!;)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Tyvärr ska jag inte dit men har de flyttat tidpunkt för gbg horse show? Brukade det inte vara i februari innan?

Jag är lite nyfiken på vad Bukeromanen är för något. Har aldrig hört om den? Skulle gärna ha kommit förbi om jag var på showen :)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag ska (tyvärr!!!) inte dit, men jag vill passa på att skriva att jag verkligen uppskattade Bukeromanen:)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Tyvärr ska jag inte dit men har de flyttat tidpunkt för gbg horse show? Brukade det inte vara i februari innan?)

Det är flyttat iår eftersom de har världscupsfinalerna, måste ju ligga rätt i tid då.


Miran - Ska se om jag får plats med boken i packningen för att få den signerad, men känns som det blir knappt om tid för att ens bara hinna gå på mässan (för mig som bara ska ner lör + sön)....
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Tyvärr ska jag inte dit men har de flyttat tidpunkt för gbg horse show? Brukade det inte vara i februari innan?

Jag är lite nyfiken på vad Bukeromanen är för något. Har aldrig hört om den? Skulle gärna ha kommit förbi om jag var på showen :)

Tror att det är p.g.a att världscupfinalen i både hoppning och dressyr går i Göteborg som tävlingarna är senarelagda i år.

Bukeromanen är mitt smeknamn på en bok jag skrivit och som jag fått en hel del inspiration till här från Buke. Det finns (fanns?) en jättelång tråd om boken när den kom ut i höstas. Den heter i alla fall "Du och jag och vi" om du är nyfiken.:)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag ska dit på lördag! Kanske jag hittar till dig :)
Och jag har så klart läst boken!
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Håller som bäst på att packa inför Gothenburg Horse Show och tänkte bara säga att jag finns på plats alla dagar om ni vill diskutera Bukeromanen eller bara komma förbi och säga hej!:) Min tid som anonym Buke-användare är ju över ...

golit kommer dessvärre när montern är stängd och Scandinaviums golv är lagd med annat golv.
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Och min planerade resa skiter sig :( Jag som verkligen sett fram emot det! Men men, vad är väl dubbla världscupsfinaler i Scandinavium... *suckar*
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

när det är ishocky eller fotboll eller nått sånt menar han.. eller konsert
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag kommer på onsdag :) Du har ju lovat mig ett signerat exemplar ;) Det är ju svårt att ta mig sig en e-bok...

Det kommer jag ihåg!!! Vilket inte är illa med tanke på hur mitt minne fungerar ...:D Men tala om vem du är - jag ger ju inte bort böcker hur som helst, vet du!:)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag! :) men hur hittar man dig? Säljer du din bok där?

Jag skrev monternumret ovan. Tanken med tråden var inte att göra reklam för mina böcker, men förlaget har den montern och jag är där och signerar mina böcker alla dagar. (mina olika böcker fyller en hel monter...) Är där nästan jämt, men troligen lär jag rymma under dressyrfinalens två omgångar samt Kyra-clinicen ....:)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

golit kommer dessvärre när montern är stängd och Scandinaviums golv är lagd med annat golv.

Det där är vad jag kallar dålig planering ...:(

Vilka gräsligt fula smilysar det är nu för tiden ...
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Är det okej om man kommer och hälsar på trots att man är för ung för senior och inte har läst Bukeromanen? Du råkar nämligen vara min barndomsidol då jag älskade en viss hästbokserie när jag var yngre. :o
 

Liknande trådar

Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 362
Senast: Shaggy
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 003
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 015
Senast: Sassy
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 885
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp