Hälsa på - Bukeromanen ...

Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag tror jag sa något om Prisma och en vit ponny på bilden. Då väntade vi på din fina vita på skärmen :D
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag tror jag sa något om Prisma och en vit ponny på bilden. Då väntade vi på din fina vita på skärmen :D

Aha, då minns jag! Men jag känner inte till ditt nick sen tidigare så det klickade inte. Pratade vi om fälttävlansböcker för små barn också? Eller var det någon annan? Svårt med så mycket folk att hålla isär alla ...
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

kl

Jag var och letade efter dig idag (hahah, lite stalkervarning på den meningen...) vid 18 men då var du inte på plats, så jag kommer imorgon istället och köper din bok :D
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

kl

Jag var och letade efter dig idag (hahah, lite stalkervarning på den meningen...) vid 18 men då var du inte på plats, så jag kommer imorgon istället och köper din bok :D

Ibland rymmer jag och går på toa eller tittar lite på en klass ....:)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Har inte varit så aktiv på något år, men ibland loggar jag in och skriver några rader. :)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Pratade vi om fälttävlansböcker för små barn också? Eller var det någon annan? Svårt med så mycket folk att hålla isär alla ...

Det var jag :D

Jättekul att träffa dig, känner mig högst föredömlig som köpt hästböcker till foster för att putta deras karriärer åt rätt håll i tid :angel: och ska bli spännande att få läsa din nya bok (även om jag efter din presentation av barnböckerna blev hemskt sugen på att ta reda på vad som händer med den osynliga hästen, jag får väl se till att läsa böckerna för barnen själv när de blir stora nog).
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Nu blir jag sådär extremt avis på alla som får träffa en av mina främsta favoritförfattare! :o
Har haft dig som favorit sen första Klara-boken jag läste!
Läser dom än idag när jag tar mig tid och jag är 25. :p

Jag kommer ihåg att jag intervjuade dig när jag gick på mellanstadiet (tror jag iaf det var). Via mail.
Då vi hade skoluppgift att skriva om vår favoritförfattare!
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

kl

Nu har jag också skämt ut mig :D

Jag blev sådär löjligt nervös, därav fåordig men åh så snäll och söt du är :bow:. Vi fick skynda iväg till stallen sen igen inför finalen, men tack så väldigt för autografen! Ska njuta av boken när tävlingarna är över och det äntligen finns lite tid över för avslappning :D

Och som sagt, har du frågor om cirkusen bakom GHS är det bara att fråga, jag svarar på allt som inte är konfidentiellt ;) :D
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Det var jag :D

Jättekul att träffa dig, känner mig högst föredömlig som köpt hästböcker till foster för att putta deras karriärer åt rätt håll i tid :angel: och ska bli spännande att få läsa din nya bok (även om jag efter din presentation av barnböckerna blev hemskt sugen på att ta reda på vad som händer med den osynliga hästen, jag får väl se till att läsa böckerna för barnen själv när de blir stora nog).

Aha, det var du!:) Ja det är inte lätt att hålla isär alla. Jag är rätt flummig i vanliga fall och i mässvimlet blir det inte bättre ... Jag tycker att du har PRECIS rätt inställning till god litteratur!;)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Nu blir jag sådär extremt avis på alla som får träffa en av mina främsta favoritförfattare! :o
Har haft dig som favorit sen första Klara-boken jag läste!
Läser dom än idag när jag tar mig tid och jag är 25. :p

Jag kommer ihåg att jag intervjuade dig när jag gick på mellanstadiet (tror jag iaf det var). Via mail.
Då vi hade skoluppgift att skriva om vår favoritförfattare!

:) Åh vad gulligt! Nu blev jag rörd!
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

kl

Nu har jag också skämt ut mig :D

Jag blev sådär löjligt nervös, därav fåordig men åh så snäll och söt du är :bow:. Vi fick skynda iväg till stallen sen igen inför finalen, men tack så väldigt för autografen! Ska njuta av boken när tävlingarna är över och det äntligen finns lite tid över för avslappning :D

Och som sagt, har du frågor om cirkusen bakom GHS är det bara att fråga, jag svarar på allt som inte är konfidentiellt ;) :D

Det har du minst av allt!:)

Det var jättekul att träffa dig och om jag behöver info så hör jag av mig - perfekt!

Jag bara älskar att människor kommer fram och presenterar sig som "SoffiProppi" och andra namn av samma karaktär. Helt underbart!:D
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag bara älskar att människor kommer fram och presenterar sig som "SoffiProppi" och andra namn av samma karaktär. Helt underbart!:D

Jag vet inte ens hur jag uttalar mitt nick så det var kanske lika bra att jag inte var på plats för att få en signerad bok. :o:D

En bok med innehåll från "behind the scene" i tävlingssammanhang låter intressant måste jag säga. :angel:
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Hej, och tack för signeringen i boken :) Kul att träffa dig "pau riktitt".
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Typiskt att jag redan har handlat upp alla pengar. Annars hade jag sprungit dit imorgon (idag) och haffat en bok med autograf! :D

Och till Lena: Det var väldigt tomt utan dig och Min Häst montern på mässan. :(
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Och till Lena: Det var väldigt tomt utan dig och Min Häst montern på mässan. :(

Tack!! Det är nog första gången på säkert 20 år som jag/vi inte varit med i Göteborg, det känns som om jag missat århundradets fest, ungefär...... Gnissel gnissel.....:(

Har det varit mycket folk på Mässan?
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Tack!! Det är nog första gången på säkert 20 år som jag/vi inte varit med i Göteborg, det känns som om jag missat århundradets fest, ungefär...... Gnissel gnissel.....:(

Har det varit mycket folk på Mässan?

Jag tycker att det varit ungefär som vanligt, något mindre kanske, det verkade så på de flesta andra utställare jag pratade med. Speciellt på torsdagen.

Och jag kan rapportera att du var saknad Lena, det var en hel hög som frågade efter dig i min monter. Vi kanske kan få våra förlag att samarbeta nästa år?

Till sist: TACK alla Bukefalister som gjort den här mässan så alldeles extra rolig!!!:love:
 
Senast ändrad:
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Tack!! Det är nog första gången på säkert 20 år som jag/vi inte varit med i Göteborg, det känns som om jag missat århundradets fest, ungefär...... Gnissel gnissel.....:(

Har det varit mycket folk på Mässan?

Jag har ju inte stått i monter tidigare men jag tyckte det var massor med folk. 24.000 i lördags och det var folk hela tiden, tävlingarna var slutsålda! Rekordförsäljning i vår monter och jag har nog aldrig haft så kul på jobbet nångång.

Var och hälsade på Miran och tänkte på vad ni skrivit om att sitta själv i sin monter så jag var och pratade lite med Elisabeth, hon som målar så fantastiskt i både färg och blyerts (har tavla från 1998 som sitter på hedersplats).
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag har ju inte stått i monter tidigare men jag tyckte det var massor med folk. 24.000 i lördags och det var folk hela tiden, tävlingarna var slutsålda! Rekordförsäljning i vår monter och jag har nog aldrig haft så kul på jobbet nångång.

Var och hälsade på Miran och tänkte på vad ni skrivit om att sitta själv i sin monter så jag var och pratade lite med Elisabeth, hon som målar så fantastiskt i både färg och blyerts (har tavla från 1998 som sitter på hedersplats).

Jag gick förbi och spanade på dig idag, men du var så upptagen att jag häll mig på avstånd. Kul att vi hann träffas i alla fall!:)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Och så måste jag skicka en specialhälsning till en bukare som jag inte vet namnet på. Som var så blyg och hade tvekat och tvekat innan hon vågade sig fram och säga hej. Och som hade brevväxlat med mig när hon var liten och som blivit inspirerad av mina böcker för att skriva själv.

Vem du nu än är så känner du väl igen dig? Jag vill bara säga att jag blev SÅ glad och rörd och lycklig av att prata med dig. Det är nog det allra finaste minnet jag har från den här mässan. Bara så du vet.:love:
 

Liknande trådar

Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 358
Senast: Shaggy
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 002
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 010
Senast: Sassy
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 862
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp