Hälsa på - Bukeromanen ...

Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag gick förbi och spanade på dig idag, men du var så upptagen att jag häll mig på avstånd. Kul att vi hann träffas i alla fall!:)

Ja det var ju sjukt mycket folk, jag hade fullt ös ända tills jag var tvungen att dra för att hinna med tåget så inte hann jag köpa några böcker heller som jag tänkt. Nåja, de går ju att få hemskickade istället så slapp jag ju släpa.
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag tycker att det varit ungefär som vanligt, något mindre kanske, det verkade så på de flesta andra utställare jag pratade med. Speciellt på torsdagen.

Och jag kan rapportera att du var saknad Lena, det var en hel hög som frågade efter dig i min monter. Vi kanske kan få våra förlag att samarbeta nästa år?

Till sist: TACK alla Bukefalister som gjort den här mässan så alldeles extra rolig!!!:love:

Åhh!! Jag saknar verkligten den energikicken man får på Mässan, av alla underbara som kommer fram!

Kommer du att åka till Globen, då?

Jag tror absolut att vi kommer till Gbg nästa år :)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag har ju inte stått i monter tidigare men jag tyckte det var massor med folk. 24.000 i lördags och det var folk hela tiden, tävlingarna var slutsålda! Rekordförsäljning i vår monter och jag har nog aldrig haft så kul på jobbet nångång.

Var och hälsade på Miran och tänkte på vad ni skrivit om att sitta själv i sin monter så jag var och pratade lite med Elisabeth, hon som målar så fantastiskt i både färg och blyerts (har tavla från 1998 som sitter på hedersplats).

Vad lyckat! :)

Ja, fantastiska Elisabeth!! Jag har också pratat med henne. Hon verkar alltid ha fullt upp! Fullt förståeligt!
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag har din teckning från förra året inramad. Den är så söt och lik min häst. :heart
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jättekul att träffa dig med!:)

Tack...!:o Nöjet var nog mest på min sida. ;)
Nu har jag läst halva boken. Gillar den jättemycket! Här kommer recensionen:
Jag har läst många hästböcker i tonåren, läste om en del senare också, men då var problemet att de kändes lite platta. Tonårsbekymren kändes inte lika spännande längre.
Här är det kvinnor med intressanta liv och tankar, kombinerat med trovärdiga händelser -och de har hästar på svenskt vis! Så annorlunda mot hästeriet i Jill-böckerna. Man känner igen sig, skrattar åt Linns hämndauktioner och lever sig in i Ellens problem som liknar relationstrådarna. Även resonemangen om otrohet känns igen från trådarna.
Ett lyckorus sprider sig i kroppen när jag äntligen läser en skönlitterär hästbok för vuxna! Som att få tillbaka en bit av tonåren. Snälla skriv fler! :D
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Tack...!:o Nöjet var nog mest på min sida. ;)
Nu har jag läst halva boken. Gillar den jättemycket! Här kommer recensionen:
Jag har läst många hästböcker i tonåren, läste om en del senare också, men då var problemet att de kändes lite platta. Tonårsbekymren kändes inte lika spännande längre.
Här är det kvinnor med intressanta liv och tankar, kombinerat med trovärdiga händelser -och de har hästar på svenskt vis! Så annorlunda mot hästeriet i Jill-böckerna. Man känner igen sig, skrattar åt Linns hämndauktioner och lever sig in i Ellens problem som liknar relationstrådarna. Även resonemangen om otrohet känns igen från trådarna.
Ett lyckorus sprider sig i kroppen när jag äntligen läser en skönlitterär hästbok för vuxna! Som att få tillbaka en bit av tonåren. Snälla skriv fler! :D

Åh TACK!:o
 
Skrev i fel tråd... 😎 Återkommer.
 

Bifogade filer

  • IMG_20210331_114527_362.jpg
    IMG_20210331_114527_362.jpg
    64,9 KB · Visningar: 22

Liknande trådar

Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 362
Senast: Shaggy
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 003
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 014
Senast: Sassy
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 884
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp