Händelser i Svitjod på 2000 talet

Status
Stängd för vidare inlägg.

lbb

Trådstartare
Efter sena samkväden med lite mjöd har nu den lilla klanen rödtottar nu kommit fram till att man tillsammans med den stora klanen blekrosa köra ett härnadståg tillsamman med grönmesar, mjölsillar och pendelkråkor.
Vitekristklanen tillsammans med blåmesarna ska därmed drabbas av deras vrede, för att inte tala om den ultima thule klanen som visar sig i skogsbrynet. Tack vare blekrosaklanens ledares skicklighet som förhandlare o strateg har klanen lyckats i sin strävan att få tillsätta klanernas klanledare.

Der är bara att lyfta hornet med mjöd i respekt för den blekrosa klanens ledares skicklighet.

nu tog jag det hela i fiktiv form.
För om jag tar upp Löfvens skicklighet i den tråd som moderatorn föreslår, så bryter jag ju mot forumreglerna och tar upp ett nytt ämne i en befintlig tråd....:confused:
 
Om nu moderatorn tagit beslutet att låsa den andra tråden och hänvisa till den stora tråden kanske du skulle inse det och foga dig.
Jag kanske inte hade gjort samma bedömning men när det gäller denna tråd tycker jag helt klart att den skall låsas.
Och startar du en till liknande lär jag dela ut en varning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp