Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Hängig och trött hund

L

lyckorna

Min hund på 2½ år här på sista tiden blivit väldigt hängig, äter inte lika energiskt och biter sig ibland i svansroten så att hon gnäller,
Vissa dagar så verkar hon som vanligt med dan därpå så kan hon vara helt förändrad.
Jag har beställt tid hos vet. på torsdag , men undrar om det är någon utav alla kloka hundmänniskor här som har någon fundering på vad det kan vara ??

L

lyckorna

Hon avmaskades i slutet av maj,
Hon löpte i juni så det kan väl inte vara dags igen ??
Hur yttrar sig symptom på fästing burna sjukdomar ?

M

mårran

Min ena hund fick erlichios i sommras och hon blev först trött och hängig. Några dagar senare blev hon vinglig och jättekonstig.
Då åkte jag till veterinären och tog prover och så fick hon penicillin två kurer och sen blev hon bra.

J

Jezz

Min ena hund blev ''konstig'' för en vecka sedan.. han slutade succesivt äta, trött och hängig... blev vinglig.
Åkte in akut med honom i helgen, och dom trodde det var Borrelia.
Fick medecin och börjar nu bli bättre.
Skall ringa vet. idag ang. provsvaren...

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6470 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Hund Jag skrev här litegrann för att par år sedan men har sedan lång tid tillbaka bara läst i trådarna utan att skriva. Nu är det dock dags...
Svar
14
· Visningar
1 315
Övr.Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
1 305
Övr.Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 608
Kropp&Själ Det finns ju massor av trådar om Corona men hur sjutton ska man veta vad man har? I förrgår började jag må lite dåligt, började bli...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
18 051

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dräktiga ston 2020/2021
  • Sadel till lång människa

Omröstningar