Hängig och trött hund

L

lyckorna

Min hund på 2½ år här på sista tiden blivit väldigt hängig, äter inte lika energiskt och biter sig ibland i svansroten så att hon gnäller,
Vissa dagar så verkar hon som vanligt med dan därpå så kan hon vara helt förändrad.
Jag har beställt tid hos vet. på torsdag , men undrar om det är någon utav alla kloka hundmänniskor här som har någon fundering på vad det kan vara ??
 
Hon avmaskades i slutet av maj,
Hon löpte i juni så det kan väl inte vara dags igen ??
Hur yttrar sig symptom på fästing burna sjukdomar ?
 
Min ena hund fick erlichios i sommras och hon blev först trött och hängig. Några dagar senare blev hon vinglig och jättekonstig.
Då åkte jag till veterinären och tog prover och så fick hon penicillin två kurer och sen blev hon bra.
 
Min ena hund blev ''konstig'' för en vecka sedan.. han slutade succesivt äta, trött och hängig... blev vinglig.
Åkte in akut med honom i helgen, och dom trodde det var Borrelia.
Fick medecin och börjar nu bli bättre.
Skall ringa vet. idag ang. provsvaren...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 999
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 132
Senast: geting
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 042
Senast: Castellini
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 282

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Hat
  • Konstigt simsätt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp