Härliga kroppshets och storlekar därefter.

Är det nyligen det har blivit så? Jag har beställt och skickat tillbaka från/till dem i flera år utan problem. Dock senast i våras, så något kan ju ha hänt.
jag har haft stora problem både för "länge sen" och nu. Finns en lång tråd på facebook om det på ett forum där man kan varnar andra för "skojare"(antar man inte får nämna forumsnamnet här).
 
Är det nyligen det har blivit så? Jag har beställt och skickat tillbaka från/till dem i flera år utan problem. Dock senast i våras, så något kan ju ha hänt.

Det verkar ha hänt i somras, företaget är avregistrerat.
Folk får inte saker, inga pengar tillbaka eller fel summa, långa leveranstider osv osv.
Kaos deluxe.
Jag beställde också därifrån senast i våras utan problem, nu skulle jag dock aldrig göra det 😅
 
Det verkar ha hänt i somras, företaget är avregistrerat.
Folk får inte saker, inga pengar tillbaka eller fel summa, långa leveranstider osv osv.
Kaos deluxe.
Jag beställde också därifrån senast i våras utan problem, nu skulle jag dock aldrig göra det 😅
Spännande 🙈
 
@Gramse Jag beställde från Horze i måndags, paketet kom i torsdags men har inte hunnit hämta ut det än så det är inte kaos med alla leveranser :) (säger jag nu och får säkert en överraskning sen när jag öppnar ;) )
 
Jag har strl 42-44 i vanliga byxor. Stora lår och rumpa, ganska smal midja.

På mig sitter Horze olika leggings bra.

Jag har ett par med tjockare tyg, nån sorts softshell, som är toppen på kallare dagar och funkar rätt länge på vintern med ulltighta under.

Och ett par tunna till sommaren, dom är lite läskigt avslöjande men väldigt sköna :).
 
@Gramse Jag beställde från Horze i måndags, paketet kom i torsdags men har inte hunnit hämta ut det än så det är inte kaos med alla leveranser :) (säger jag nu och får säkert en överraskning sen när jag öppnar ;) )
Har en lättare klump i magen men det är för sent att backa nu ändå så🙈 vi får hålla tummarna för varandra 👍🏻
 
Det är numera inte ett svensk bolag en gör affärer med. Klippt från deras hemsida https://www.horze.se/company-information

Horze International GmbH​

Flemingstraße 22
36041 Fulda
Deutschland

VD: Viola Rebmann, Katrin Zimmermann

VAT nr: DE288579384

Org. nr: HRB 7995

Reg. i: Amtsgericht Fulda
Nej, jag vet det. Men jag undrade vad @Bison menade med avregistrerat. Har det varit svenskt? Utländska, EU, kan momsregistrera sig i annat EU-land.
 
Ja det har varit momsregistrerat, men har det varit ett svenskt AB? Jag tycker inte det verkar som det, eller jag hittar inga uppgifter om det.

Ingen aning faktiskt 😅
Jag vet bara att det är avregistrerat i Sverige och att det varit en jädrans massa strul med leveranser, returer och återbetalningar.
Det räcker för att jag ska välja en annan butik 😊
 
Det är numera inte ett svensk bolag en gör affärer med. Klippt från deras hemsida https://www.horze.se/company-information

Horze International GmbH​

Flemingstraße 22
36041 Fulda
Deutschland

VD: Viola Rebmann, Katrin Zimmermann

VAT nr: DE288579384

Org. nr: HRB 7995

Reg. i: Amtsgericht Fulda
Det har väl aldrig varit svenskt? Leveranser tex har alltid kommit från annat land. De har ju webbshop i många länder.
 
Det har väl aldrig varit svenskt? Leveranser tex har alltid kommit från annat land. De har ju webbshop i många länder.

Är inte helt säker. Var på intervju för kompanjonskap av butik här i Skåne (som inte öppnade) men vill då minnas att det var svenskt. Eller minns jag fel? Det var himla länge sedan.
 
Är inte helt säker. Var på intervju för kompanjonskap av butik här i Skåne (som inte öppnade) men vill då minnas att det var svenskt. Eller minns jag fel? Det var himla länge sedan.
Ingen aning, har aldrig hört om några butiker.. Men de har iaf väldigt länge haft sitt lager utomlands.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp