härm-pippi

Sv: härm-pippi

verkar liiiiite fejkat... :angel:
men man vet ju aldrig, det kanske det inte e... :crazy:
 
Sv: härm-pippi

Det är inte fejkat, har varit ett program om såna fåglar på svt. Och det är ju verkligen inte den enda rasen i världens som kan härma. Papegojor kan också..bland många andra.
 
Sv: härm-pippi

MrsScabtree skrev:
Det är inte fejkat, har varit ett program om såna fåglar på svt. Och det är ju verkligen inte den enda rasen i världens som kan härma. Papegojor kan också..bland många andra.

Som sagt, inte fejk.
Jag såg också det programmet.
 
Sv: härm-pippi

Kan någon tala om vad den säger ? Filmen är i Flash, och flash fungerar inte på min dator :(
 
Sv: härm-pippi

I början härmar den bara andra fåglar, sen så härmar den en fotande kamera, ett billarm, och en motorsåg.. och allt låter identiskt likt!
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
9 140
Kropp & Själ Jag hoppas att någon har någon tanke eller själv har upplevt eller vet, har testat Citalopram själv osv. Jag har nu tagit Citalopram i...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 090
Senast: Enya
·
Hemmet Vi upptäckte i höstas en missfärgning i taket under badrummet, tog ut en kompis som trodde det var rör som var lite otätat i badrummet...
Svar
5
· Visningar
1 186
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
33 580
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp