Häst död under inspelningen av Amazons “Sagan om ringen: Maktens ringar"

Under produktionen av kommande säsongen för “Sagan om ringen: maktens ringar” har en av seriens hästar olyckligt nog gått bort, rapporterar Variety. Det var under en träning för några dagar sedan som hästen dog av hjärtsvikt.
Efter dödsfallet har djurrättsorganisationen PETA fördömt produktionen.
 
Hästar dör av hjärtsvikt även i hagen och boxen, tror inte att träningen inför filmningen gjorde vare sig till eller från, då hjärtsvikt (mig själv inkluderad) inte har nämnvärd med fysisk ansträngning att göra. I mitt fall var det "bara" avsaknad av mina hjärtmediciner under 2 månaders tid under en Europa turné där jag körde konserttrailer åt Lucas Graham utan möjlighet att komma hem till Sverige och hämta ut mediciner.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok Min farmor fyllde 97 förra fredagen. Vi samlades i min fasters trädgård och åt tårta och pratade gamla minnen, precis som vi brukar göra...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 010
Övr. Barn vet inte ens riktigt vad jag vill med detta eller vad jag egentligen vill skriva, me. Behöver nog bara skriva av mig... Jag har mått...
2 3
Svar
49
· Visningar
9 059
Senast: Treo
·
Äldre http://nyheteridag.se/nytt-sd-rekord-i-sentio-pa-otroliga-269-procent-moderaterna-stortdyker-till-samsta-nagonsin/ SD ( 26,9 )och C (...
Svar
19
· Visningar
1 624
Senast: Blue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Födda 2022
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp