Häst dog på väg till veterinären

En hästägare körde på väg 55 utanför Enköping, när hon reagerade på att hästen i transporten började bete sig annorlunda. Kvinnan stannade för att kontrollera att allt stod rätt till - men när hon öppnade dörren till transporten var hästen död.
 
En hästägare körde på väg 55 utanför Enköping, när hon reagerade på att hästen i transporten började bete sig annorlunda. Kvinnan stannade för att kontrollera att allt stod rätt till - men när hon öppnade dörren till transporten var hästen död.
Fy så hemskt för henne. 😥😥😥
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En bilist körde på onsdagskvällen in i en häst som kom upp på vägen utanför Ystad i Skåne. Hästen skadades svårt och och dog i samband...
Svar
0
· Visningar
510
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter På väg till veterinären började hästen bete sig underligt i transporten, och när hästägaren stannade för att titta till hästen så var...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 599
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 705
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp