Häst fick avlivas efter påkörning – väg 100 öppen igen

En påkörd häst gjorde att väg 100 mellan Höllviken och Vellinge stängdes av i båda riktningar. Veterinär och djurambulans larmades till platsen, men hästen fick avlivas på grund av sina skador. Vägen var stängd i två och en halv timme.
 
Inte för mig, kanske de har någon gräns för hur många man får läsa per månad?
 
Screenshot_20181014-210244_Samsung Internet.jpg
Eller så har ni nått abonnemang där flera tidningar ingår? Så här ser der ut för mig.

Edit: Ibland låser dom artiklar efter ett tag har jag märkt också.
 
För mig är den öppen och är den låst för några så är det nog något fel, vanliga händelsenyheter brukar inte låsas in. Möjligen kanske de låste den felaktigt i början och det är en cachad sida ni får upp?
 
Verkligen mysko tycker jag. Kan det ha att göra med hur nära eller långt bort man är från tidningens upptagningsområde? Eller är det som jag trodde tidigare att ni som får en låst artikel har läst flera artiklar från den tidningen med samma webbläsare den senaste tiden?
Eller är det möjligen så att ni har någon annonsblockerare aktiverad?
 
Verkligen mysko tycker jag. Kan det ha att göra med hur nära eller långt bort man är från tidningens upptagningsområde? Eller är det som jag trodde tidigare att ni som får en låst artikel har läst flera artiklar från den tidningen med samma webbläsare den senaste tiden?
Eller är det möjligen så att ni har någon annonsblockerare aktiverad?
Jag bor över 100 mil bort och kan läsa.
Men har inte varit på denna tidnings sida i närtid.
 
Detta är jättekonstigt. Jag har aldrig sett tidigare att Sydsvenskan har frekvensmodellen, alltså att man har ett antal fria artiklar innan det mesta blir låst. Men jag testade förut, klickade in en massa gånger och texten var olåst varje gång. Den är fortfarande olåst, på mobilen med adblock, däremot är den låst när jag försöker läsa den på datorn.

(Om de hade frekvensmodellen borde man få ett meddelande typ Detta är en av de fria artiklar du har kvar - men det har i alla fall inte jag fått)
 
Verkligen mysko tycker jag. Kan det ha att göra med hur nära eller långt bort man är från tidningens upptagningsområde? Eller är det som jag trodde tidigare att ni som får en låst artikel har läst flera artiklar från den tidningen med samma webbläsare den senaste tiden?
Eller är det möjligen så att ni har någon annonsblockerare aktiverad?

Nix. Det var från jobbets dator.
Testade från mobilen nu och då är den öppna.
 
Kan det ha något att göra med om man godkännt eller inte cookies m.m?
Om någon har tiden och intresset får de gärna fråga tidningen ifråga.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En häst blev på måndagen påkörd av en bil norr om Kristianstad. Hästen skadades så allvarligt att den fick avlivas på plats.
Svar
0
· Visningar
694
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Räddningstjänsten larmades under söndagskvällen till Talbo i Stenungsund då en häst fastnat i någonting. – Den var illa skadad...
Svar
0
· Visningar
487
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter måndagens olycka, där en bilist körde rakt in i en flock med lösa hästar, har nu samtliga fem hästar dött av sina skador - två...
Svar
0
· Visningar
824
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 048

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp