Häst i spilta, är det illa?

Sv: Häst i spilta, är det illa?

Den iden är inte så dum alls. Lätt att hålla ren också. En sådan fast med tätare "galler" skulle jag vilja ha. Till alla hästarna.
 
Sv: Häst i spilta, är det illa?

Med en bra symaskin och hållbart tyg kan man säkert sy ihop en. Det behöver ju inte vara snyggt så länge som det funkar. Då kan man ju sätta gallret hur tätt man vill, och göra säcken så djup eller grund som är lämpligt för krubban. :)
 
Sv: Häst i spilta, är det illa?

Hade en häst som var tvungen stå ute, när de andra gått in, men det funkade med att hon kunde gå in i en utebox där det var fönster in till bästa kompisen. Det var tak över, och där kunde hon sprätta runt halmen som hon ville.
?
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst ska stå på box i alla fall en vecka med gips om hoven (broddtramp med främmande kropp). Vill nu har era tips för att hästen...
Svar
18
· Visningar
924
Senast: Andromedae
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 148
Senast: Ridinglady
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 386
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 076
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp