Häst och alkoholdoft?

När jag importerade min fyraåring så var hon riktigt rädd för min snälla hovslagare. Han fick inte röra henne. Men stallägaren på 2m som var full och bullrig och kom ut på kvällarna (han hade för övrigt inget med själva hästarna att göra), älskade hon! Även den lite otrevliga manliga veterinären gick bra, men inte min snälla hovslagare. :laugh: det tog minst 1-2 år innan hon tyckte han var okej. Hon älskar alltså ALLA i hela världen. Folk, hästar, katter osv.

Märklig prioritering :laugh:
 
När jag importerade min fyraåring så var hon riktigt rädd för min snälla hovslagare. Han fick inte röra henne. Men stallägaren på 2m som var full och bullrig och kom ut på kvällarna (han hade för övrigt inget med själva hästarna att göra), älskade hon! Även den lite otrevliga manliga veterinären gick bra, men inte min snälla hovslagare. :laugh: det tog minst 1-2 år innan hon tyckte han var okej. Hon älskar alltså ALLA i hela världen. Folk, hästar, katter osv.

Märklig prioritering :laugh:
Sånt där är så lustigt. Man undrar vad som ligger bakom. Min förra hund var sån, hon va ganska reserverad mot främlingar men vissa gillade hon helt enkelt direkt. Inte kunde man se en röd tråd heller. Ena killen hon älska va över 2m och rejäl medans min ena lärare fullkomligt vägrade hon gå fram till trots flera försök. Man undrar vad det är de ser, hör, luktar eller känner i sådana lägen :idea:
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 332
Senast: liiinnea
·
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
5 807
Senast: yamyam
·
Hästhantering Jag äger sedan snart 1 år ett nordsvenskt sto på 17 år. Tanken var att hon skulle få gå som avelssto hos mig men hon blev tyvärr inte...
Svar
19
· Visningar
3 047
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag är osäker på om tråden ligger rätt, men eftersom detta främst handlar om mig som person och inte direkt om hästar egentligen så får...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp