Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Häst och hund

P

ponny500

Jaha och nu gör jag ännu en till tråd :angel:
Jag undrar hur ni som har hundar och JOBBAR med dom (alltså tränar dom och kanske tom tävlar med dom) hinner med både häst OCH hund???

///// Frågvisa Jag :o

Sv: Häst och hund

Jag har två hästar (två 3åringar)och en labrador på 4år. Den ena 3 åringen tävlar jag i halter (visning vid hand, quarter) och trimmar samtidigt igång för att kunna tävla uppsuttet i sommar, den andra 3 åringen håller jag på att köra in. Labradoren cykeltränas 2dagar i veckan, långpromenader på ca 1 1/2 -2 timmar/dag. Och under jaktsäsong jagar vi ca 2 gånger veckan brukar ta ca 3timmar /tillfälle. Förut var jag mkt på brukshundsklubben och tävlade i jaktprov och viltspår. Men nu räcker inte tiden till längre då vi dessutom har köpt en egen gård som vi renoverar.

Jag har inga problem med att somna på kvällen:smirk:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5537 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästhantering Det börjar dra ihop sig nu och jag funderar på hur jag ska lösa och tänka kring två punkter när hästarna ska hem. Nya hästen ska...
Svar
8
· Visningar
428
Övr.Hund Jag funderar på att skaffa en valp inom snar framtid och undrar hur det brukar funka när man redan har en hund i huset. Jag har en 5...
Svar
5
· Visningar
396
Hundträning Jag funderar på att kanske prova att tävla i Teamwork to music. Har tränat mycket med båda två, hela tiden egentligen men mycket mer...
Svar
13
· Visningar
549
  • Artikel
Dagbok Psykiatrin lämnar mig inte ifred alls just nu, var där häromveckan och berättade vad som hänt och sen dess så har dom hört av sig hur...
Svar
9
· Visningar
834

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?