Häst och hund

P

ponny500

Jaha och nu gör jag ännu en till tråd :angel:
Jag undrar hur ni som har hundar och JOBBAR med dom (alltså tränar dom och kanske tom tävlar med dom) hinner med både häst OCH hund???



///// Frågvisa Jag :o
 
Sv: Häst och hund

Jag har två hästar (två 3åringar)och en labrador på 4år. Den ena 3 åringen tävlar jag i halter (visning vid hand, quarter) och trimmar samtidigt igång för att kunna tävla uppsuttet i sommar, den andra 3 åringen håller jag på att köra in. Labradoren cykeltränas 2dagar i veckan, långpromenader på ca 1 1/2 -2 timmar/dag. Och under jaktsäsong jagar vi ca 2 gånger veckan brukar ta ca 3timmar /tillfälle. Förut var jag mkt på brukshundsklubben och tävlade i jaktprov och viltspår. Men nu räcker inte tiden till längre då vi dessutom har köpt en egen gård som vi renoverar.

Jag har inga problem med att somna på kvällen:smirk:
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 387
Senast: alicegard
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 440
Senast: hollypolly
·
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 917
Hundhälsa Hej! E de någon som har lite erfarenhet av Adaptil? Både halsbanden, tuggtabletterna o doftavgivaren? Funkar något av dom eller kanske...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Vovve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Överproduktion av hud?
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp