Häst utsatt för sexuellt våld

fy fan vad hemsk!! hur kan man bara göra så mot en häst!!!? vad är det för sjuka jävlar som håller på med sådant!! häng dom allihopa!!!! *morrrr*
 
fy fan vad gräsligt. hur KAN mam bara ge sej på en oskyldig häst :confused: :mad:
 
VA?!! Hur kan man vara så störd?! Jäkla psykopat.
Hade en sköthäst förut som blev skuren i benet. Usch inte kul. Ska nog börja ta in min häst på nätterna tror jag. :confused:
 
Usch!!
Mår illa bara jag tänker tanken på att en människa har gjort nåt sånt hemskt mot en häst!
Hoppas personen i fråga fick vad han förtjänade av hästen...
Och att de hittar och dömer den till ett hårt straff!! :mad:
 
Det har ju hänt här i södertälje *eller utanför, i järna* för några dagar sedan åxå...stoet hittades dagen efter liggandes i hagen...hon var mkt frusen & hadde antagligen fått något verktyg eller pinne innstucket i könsorganet *hon är iaf svårt skadad* !!!!! jag mår illa...nu får allt min lilla skrutta fortsätta att stå inne... :(
 
Det är bara att hoppas att nån av dessa psykopater blir ihjälsparkade snart........ Fast det värsta av allt är ju att det oftast är dom snällaste hästarna som drabbas av detta... Usch skulle jag komma på en sån där typ vet jag inte vad jag skulle göra men inte lär det vara lagligt.....
 
Fy faan... Man blir ju illamående.

Hur ända in i ½!"#¤%&/)( kan man FÖRGRIPA sig på en HÄST?! Det är helt jä*la sjukt! :mad:
 
Man skulle fan kört upp en lång jävla pinne i röven på personen som gjorde det. Jävla psyko. jag blir såå ledsen av sånt!!
 
fy vad arg jag blir när jag läser dehär :mad: :( det här har hänt i närheten av där jag bor också... det är helt sjukt och perverst att förgripa sej på ett djur... hoppas att den som har gjort det åker fast..
 
Jag blir så jvla arg! Varför kan man inte få ha sin häst ifred för!!!???
 
:( ... vi hade nån snubbe i våra stall som utnyttjade hästarna sexuellt ... var jätte hemskt och jobbigt ... han bytte stall allt eftersom man kom honom på spåren verkade det som .. till slut hade han typ varit i alla stall på området ... det värsta är juh att om de bara utnyttjar dem sexuellt så är det inte olagligt ... *ryser* ...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Falu Kuriren) Flottbron med gång- och cykelväg mellan Österfors och Västerfors i Gagnef har spärrats av. – Vi vill inte ha några...
Svar
0
· Visningar
918
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Falu Kuriren) I helgen har det varit bruksprov för hingstar nere i skånska Flyinge. Bland 40-talet hingstar så blev det bara två...
Svar
0
· Visningar
1 690
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Falu Kuriren) Efter ett riktigt äventyr som startade vid Säls fäbod är nu både ryttare och hästar hemma igen. Med tjugotvå mil i...
Svar
0
· Visningar
828
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Falu Kuriren) Den svaga röklukten från en liten lägereld markerar platsen. Två westernsadlar står lutade mot sina kraftiga sadelhorn...
Svar
0
· Visningar
903
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp