Hästar frá Enni

Hejochhå

Trådstartare
Hej folket. Nu är det så att jag härom dagen satt och diskuterade med en kompis om att få tag i föl/unghästbilder/bilder på mamma o pappa på hästar man haft att göra med. För skojs skulle helt enkelt. Just nu är jag medryttare på en farbror född 96 på island och som är "frá Enni".

Jag försökte kika lite om gården har någon hemsida alt finns på sociala medier någonstans men to no avail. De flesta hästar jag hittat som är därifrån verkar vara rätt gamla numer så frågan lyder: Vet någon av er som kanske har bättre koll på detta om det här stället fortfarande föder upp hästar?
Chansen att det skulle finnas bilder (om man nu får tag i uppfödare) lär ju vara rätt liten, jag vet, men nu blev jag mest bara nyfiken om gården fortf finns kvar.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
12 133
Senast: Korven
·
Gnägg När jag var mindre så bodde jag i stallet flera år. Troligtvis spenderade jag mer vaken tid där än i skolan och det var underbart. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 359
Senast: MalanMjöl
·
F
Hästmänniskan Nu kanske det blir helt fel forum för detta, ber om ursäkt isåfall. Känner att jag behöver skriva av mig lite bara.. Från alldeles...
Svar
0
· Visningar
960
Senast: Fiachi
·
Islandshäst Fann det smått intressant att SIF nu går in och hjälper till med försäljningen av blodstonas föl. Rubriken under nyheter: 08-12-04...
2
Svar
24
· Visningar
4 623
Senast: Hita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp