Har två nio åriga quaterston, varav en dräktig. Och så en gammal, gammal nordsvenskvalack. Är bra sugen på att komma ut på tävlingsbanan, så snart jag är redo för den. :D
 
jag rider i western mitt halvblod vallack på 16 år.
har hållt på å träna honom i ett år nu och han kan slide stop,och mycke mer veldig bra nu.
före honom hadde jag ett varmblod jag red i western,15 år gammel.
 
har ett vbl sto . tävlar inge western på henne tränar inte heller seriöst .
 
Jag har en snart nio årig arab vallack :love:, som jag rider horsemanship, reining, working cowhorse med och det går ganska bra :smirk:... jag har ridit western ca två år, och innan var det hoppning.

:banana: :banana: :banana:
 
Har en Shettisval på 19 år som var den jag började rida western på, en New forestval som är 15 år som ajg har tävlat mycket med, allra mest i Trail. Båda dessa är utlånade just nu. Sedan har jag en QH-val på 8 år som jag tävlar med i nästan alla W-grenar och ett QH-sto på 4 år som just nu är dräktig och ska föla nån gång i mitten på maj.

Malin
 
Jag har en Ponny som heter Hampus som jag har tävlat western med i 3 år men som jar e lite för stor för nu tyvärr.. han är 13 år nu och är en gårdsponny som småtjejerna rider på. Sen har jag en 4 årig quarter valack som jag tävlar trail, pleasure och horsemanship.. förhoppningsvis kanske jag kan tävla reining med honom till nästa år..
 
hehe jo det blev ju så.. konstigt nog.. men det är jätte bra att ha 2 hampusar hihi!..
 
Hej,
Vad roligt att höra om alla era hästar!
Jag hoppas det går bra för er och era hästar. Kanske syns vi nån gång på tävlingar nästa år. Jag hoppas ha mitt sto färdig för några lättare klasser i western till våren. Är mest intereserad av reining och trail. :)
 
Hej! jag tävlar och tränar min arab valack på 17 år och sen har jag en quarter hingst på 2 år som ska börjas rida in till våren/sommaren. Men alla raser går jätte bra!! Lycka till!! MVH Emelyne
 
Rider western på basjkirhästar. Har inte tävlat något på dom än, men det kommer.

Har annars tävlat i Western Riding, Trail och Western horsemanship på en Nordis
 
Rider western på basjkirhästar. Har inte tävlat något på dom än, men det kommer.

Har annars tävlat i Western Riding, Trail och Western horsemanship på en Nordis

Måste väl tillägga att vi vann trailen ;)
 
Sv: Hästar

jaa, jag har ju mitt lilla varmblodssto född -92. Tävlar hoppning med henne och hon är 172 cm i mkh. Conrads Frida var namnet. Hon är en muskulös dam med lika kraftig vilja (; :angel: Är den typen som INTE drar sig för att skicka människor till månen om dom har tänkt att stå bakom. Är inte speciellt glad åt Barn. Men övrigt så är hon en riktig myshäst som man kan stå i timmar med och bara kela å kela.... :smirk:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hästar

Hej hej!
jag har en grullo overo Paint, ett blått å ett brunt öga, han fyller 3 år den 15 maj, lite riden, MYCKET hanterad (NH), hans favoritgrej är presseningar och att busa å kela :) han brukar ligga utsträckt med huvudet i mitt knä medan jag kliar honom i ansiktet å halsen :) Tungt men vad gör man inte för sin häst? :love:
Här kommer en gammal bild på honom, han var ca 1 år på bilden

106.jpg
 
Sv: Hästar

Tjena !
Jag har fyra paintar 2 hingstar, 2 ston. Tävling är inget för mig (nervös) andra får tävla mina hästar. Ska försöka själv nå´n gång. Båda stona är födda 97, sorrel tovero och bay tobiano, hingstarna ena född 87 chestnut tovero, andra född 96 dark bay tobiano. (Kunde inte se fotot)
 
Sv: Hästar

(lånar)
Jag har ett varmblod som skogsrids och småtränas lite i western hemma. Tävlar inte med honom.

Håller på letar ny häst, quarter. Ska iväg och kolla på en valack om några veckor. Håll tummarna för att det är rätt häst för mig. När ni ändå kniper tumme kan ni väl hålla lite extra för att tjejen som ska komma och provrida min pålle vill ha honom på foder.
 
Sv: Hästar

Wielki Walentino!? Läckraste hästen på riks i Hjo i fjol, han gjorde stort intryck på oss. :love: PM:a mailadress så kan jag ev mejla bilder om du vill.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
2 979
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 598
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 908
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
242

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vilka poddar lyssnar du på?
  • Barn och djur
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp