Bukefalos 27 år!

Hästbiten i Ängelholm?

K

Krabban

Hej!

Är det ngn som vet om hästbiten i Ängelholm har ngn hemsida? Eller som vet näringsinnehållet i deras foder? Priser?

Vore jättetacksam för svar! :bow:

B

Bucus

Nej de har ingen hemsida. Har ett telefonnr om du inte har det redan: 0431-10679

M

maximilia

jag har näringsinnehäll på havrefri, 50/50 och plus nånstans. pma om du vill ha :bump:

K

Krabban

Jag vet inte vad de har för olika sorter, men vill gärna ha reda på! :bow:

M

maximilia

upptäckte precis att jag nog har slarvat bort dom :o typiskt eftersom jag precis fick höanalysen och skulle börja räkna :smirk: men jag ska leta lite till så pmar jag dig om jag hittar dom.

S

Stallkatten

Vad jag vet så har de en hb 50/50 och en hb havrefri.
50/50 är då med havre och den andra utan.
Jag kan ta reda på värdena till dig ifall du vill för vi har båda sorterna på stallet..

(De säljer också krafft, spannmål, spån, torv mm)

K

Krabban

Tack för alla svaren och speciellt tack till dig maximillia som skickade över värdena! :bow:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej igen! Undrar hur mycket pengar ni lägger ner på hund/ hundar i månaden? Inkl. Försäkring, hundfoder, mediciner osv. håller på räknar...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 569
Senast: Sofie.S
·
Ridning Hej igen…. Jag tänkte bara flicka in och fråga er(om någon vet) om man får styra hästen med tygeln ut mot sidan eller om jag måste...
Svar
2
· Visningar
362
Senast: corzette
·
Småbarn Jag skulle vilja ha "skalvantar", alltsa vattentäta vantar utan foder till mina barn i vinter. Har det till mig själv (fran Hestra) och...
Svar
9
· Visningar
745
Senast: Anna
·
Hästmänniskan Hej… Jag vet inte riktigt vad ett rimligt pris är på att bli medryttare/fodervärd här i Dalarna (Falun) typ Det ända jag tänker är att...
Svar
3
· Visningar
530

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Vad väljer ni att höra först?