Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Hästbiten i Ängelholm?

K

Krabban

Hej!

Är det ngn som vet om hästbiten i Ängelholm har ngn hemsida? Eller som vet näringsinnehållet i deras foder? Priser?

Vore jättetacksam för svar! :bow:

M

maximilia

jag har näringsinnehäll på havrefri, 50/50 och plus nånstans. pma om du vill ha :bump:

M

maximilia

upptäckte precis att jag nog har slarvat bort dom :o typiskt eftersom jag precis fick höanalysen och skulle börja räkna :smirk: men jag ska leta lite till så pmar jag dig om jag hittar dom.

S

Stallkatten

Vad jag vet så har de en hb 50/50 och en hb havrefri.
50/50 är då med havre och den andra utan.
Jag kan ta reda på värdena till dig ifall du vill för vi har båda sorterna på stallet..

(De säljer också krafft, spannmål, spån, torv mm)

K

Krabban

Tack för alla svaren och speciellt tack till dig maximillia som skickade över värdena! :bow:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6482 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Foder&Strö Hej! Någon som vet hur bra/dåligt det är att flytta hästens vattenbalja i hagen? I stallet är lösdriften nu en bit mindre för att...
Svar
7
· Visningar
609
Foder&Strö Hej, min häst är ganska så mager, man ser revbenen. Han får fritillgång till hö, 1 liter müsli original och lite över 1 liter lucerne...
Svar
6
· Visningar
1 081
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
491
  • Låst
Övr.Katt Hej! Jag har en fantastiskt vacker blandrashona (50% ragdoll och 50% scottish straight) med underbar personlighet som jag önskar para...
2
Svar
27
· Visningar
3 573

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi del CXXXI
  • Fotbolls-EM
  • Trasig kyl/frys

Hund, Katt, Andra Djur

• Allmänna fodertråden