Hästens ansiktsuttryck

SiZo

Trådstartare
Jag tog väldigt mkt bilder på min fölis i våras när hon var färsk och tänkte att framförallt en specifik kunde vara till allmänt intresse. Detta för att hennes uttryck verkligen är extremt och rejält obehagligt, framförallt om man inte vet vad som har orsakat det.

I detta fall är det att hennes ben nuddar en hink, så hon är ju inte i någon verklig fara alls, men det syns ju att hon känner ren och skär skräck på bilden.

DSC_0573 - kopia.JPG
 
Bilden innan visar att hon är lite stressad, där är det frambenet som nuddar hinken istället. Det är tydligen inte lika farligt, men man ser ändå tydligt hur obekväm hon är.

DSC_0572.JPG
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 018
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 050
Senast: Pratsch
·
Hästmänniskan Hej hej! Ska försöka hålla mig kort men endå få med allt relevant. Jag importerade min häst i november förra året. När han kom så hade...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 402
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp