Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Hästgymnasium Runt Göteborg.

T

tuttiboo

Kungsbacka har hästgymnasium. Annars kan du ju söka till Plönningeskolan eller Munkagård i Tvååker utanför Varberg.

S

SanchoPancho

Finns ett nytt gymnasium i Göteborg som heter Göteborgs ridgymnasium. Gå går man på Bräckegymnasiet och rider på Alleby ridskola.
Sida:www.brackegym.educ.goteborg.se
(har precis varit på gymnasiemässan så har lite koll :))

R

rover

Dingle lantbruksskola i Dingle, ca 12 mil norr om GBG mot Strömstad, Uddevalla...
Tenhult i Jönköping.
Kungsbacka...
sök på lantbruksskola på nätet så hittar du många!

M

MysticDream

Alleby ridklubb startade hästgymnasium i höstas, vet inte hur det funkat men du kan ju alltid åka dit o kolla! Ligger vid säve flygplats,ungefär vid galoppbanan!
Man går iaf i skolan på bräcke gymnasium.
/F.d ordf. i Alleby Ridklubbs ungdomssektion

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6449 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har nu äntligen köpt min första egna häst😍 Hon kommer hem till mig om kanske 2-3 veckor. Vill gärna fixa en sadel så snabbt...
Svar
7
· Visningar
268
Fordon Jag har tvingats köra inne i centrala London på en semester. Det var minst sagt svettigt. Det gick bra men det var allt mer tur än...
8 9 10
Svar
196
· Visningar
5 714
Utrustning Googlar mig blå efter en tryckavlastande pad till min nyinköpta bomlösa sadel. Dumt nog sålde jag de jag haft och nu hittar jag inte ens...
Svar
0
· Visningar
98
Juridik&Ekonomi Dottern har rätt bråkig laktos men vi har tidigare kunnat beställa riktigt bra laktostabletter från en engelsk sida, när hon varit iväg...
Svar
6
· Visningar
501

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar