hästgymnasium

det finn ett i skåne i önnestad,där kom jag in och jag hade bara 85p(hästlinje)
 
strömsholm har 2...
riksidrott hopp/dress (riksintag på meritre)
ridsportgymn (söker på betyg, spec. utformat)
 
berga naturbruksgyumnasium i västerhaninge,stockholm har dom allara bästa lärarna o eleverna :d
 
VANSBRO är JÄTTEBRA!!!!

man får rida tre gånger/vecka (2 ggr dressyr en gång hoppning + en sitsträning)
och det är JÄTTEBRA ridlärare...

och det är jättebra att bo i Vansbro..trivs så bra att jag knappt vill åka hem på helgerna, men jag ska det för då ska jag rida lektion på ridskolan där jag red innan jag flyttade också...och det vill jag förstås....

har hört att det är väldigt dyrt på Strömsholm....och höga betyg...

Nää, VÄLJ VANSBRO!!!!!!PERFEKT!!!

KRAM :banana:
 
Holmen häst&ridutbildning Kalix!! Den e jätte bra=) Har inte gått där själv men rider där en ggr veckan..d e jätte duktiga hästar/instruktörer! Dom har ingen hemsida:( kram :)
 
Sv: Re: hästgymnasium

Valstadskolan i Gamleby e klart bäst ;)


Går du på Gamleby? På hästinriktningen?
Kan du berätta lite om hur det är isåfall? är väldigt intresserad av gamleby :)
Vet du också nåt om ingelstad? Den liknar väl gamleby? Vad är skillnaden mellan dom egentligen?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Finns det någon här som har erfarenhet av UPH Academy, Vessigebro, de har yrkesutbildningar som man betalar för, tex Equicoach...
Svar
1
· Visningar
279
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
575
Senast: valy
·
Kläder & Bli fin Finns det i dammodell? Själv börjar jag känna mig rätt uppgiven. Har testat mig igenom jackor på HM, Lindex, KappAhl, Åhlens Bikbok och...
Svar
12
· Visningar
540
Ekonomi & Juridik Hej! Jag letar eventuellt unghäst och är lite fundersam på ”nyttan” med dolda fel försäkring, alltså att den är införsäkrad redan som...
Svar
5
· Visningar
879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp