Hästjobb...

L

Lonely

Vad finns det för bra betalda jobb inom hästbranchen?

Hur lång är vägen dit? (utbildning osv.)

:bump:
 
Sv: Hästjobb...

Jag vill också veta!


Hovslagare är väll rätt så välbetalda i hästkretsen, men det är ingenting för mig att tänka på med min rygg - tyvärr..
 
Sv: Hästjobb...

Vill man ha ett välbetalt jobb ska man inte satsa på att jobba med hästar.Det enda jag kan tänka mej har bättre betalt är veterinär.Absolut inte tränare, hovslagare, ridlärare, häst skötare osv.Många hovslagare tjänar ju på att ta betalt svart men hur mkt lönar det sig när de pajat ryggen? :crazy:
 
Sv: Hästjobb...

Tack för alla svar. :bow:

Är inte massörer ganska välbetalda? Om man har många kunder och stammisar :) ...

Nåt mer jobb?
 
Sv: Hästjobb...

Nä det tycker jag inte, håller själv på att utbilda mej till massör å det beror ju som sagt på kundkrets.De flesta massörer tar 300kr/timme å då kommer ju skatt, + andra avgifter på de pengarna så det blir inte mkt över.Fördelen är att man kan styra mkt själv tex sina arbetstider.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 497
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb. Något helt annat än innan och byter verkligen riktning i livet. Blev nästan head-huntad till tjänsten (som...
2
Svar
31
· Visningar
2 023
Senast: Rugge
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
571
Senast: valy
·
Skola & Jobb Jag har nu jobbat på förskola i 6 månader och älskar det, och jag vill utbilda mig så att jag kan få fast jobb och inte bara lite timmar...
2
Svar
33
· Visningar
1 417

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp