Status
Stängd för vidare inlägg.
Gav den normal mängd mat kanske inte din kunskap är så hög?

Är det hästen du skrivit om tidigare så fick den ju fång FYRA MÅNADER efter besiktning. Och fånganfallet behandlades helt horribelt och helt fel (om tråden var sann och inte en trolltråd).

Det är knappast säljarens fel alls att den fick fång. Sen hade den förvisso utifrån vad du skrev i den tråden en rad andra fel som enkelt hade kunnat upptäckas med röntgen vid en besiktning. Men fången hade inget med tidigare ägare eller säljare att göra på den du skrev om.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 150
Senast: WBanna
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 744
Senast: Mia_R
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 327
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 881
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp