Hästkonst

Jag gillar passepartouer de döljer mina kladdiga sidor, men framförallt gillar jag lite space mellan konstverk och ram. Tycker ramen oftast invaderar för mycket på bilden utan. Jag vill ha mellan rum mellan ram och bild, basta ;).
Det är nästan så att det då ser ut som att ramen är för trång för bilden utan passepartouer. Som att bilden vill bryta ut :D
 
Jag har en hästtavla som jag fick av min styvfarmor när hon skulle flytta. Har precis dammat av den och tagit ut den ur sin, enligt mig, gräsliga ram så om någon har tips på vilken typ av list som skulle passa till tavlan vore jag ytterst tacksam. Själv känner jag mig väldigt ambivalent just nu samtidigt vill jag ju ha upp den på väggen nu när vårt bibliotek äntligen är klart. 🤷‍♀️
16154821800344104531506106705773.jpg
 
Jag har en hästtavla som jag fick av min styvfarmor när hon skulle flytta. Har precis dammat av den och tagit ut den ur sin, enligt mig, gräsliga ram så om någon har tips på vilken typ av list som skulle passa till tavlan vore jag ytterst tacksam. Själv känner jag mig väldigt ambivalent just nu samtidigt vill jag ju ha upp den på väggen nu när vårt bibliotek äntligen är klart. 🤷‍♀️
Visa bifogad fil 66047
Den ska hänga här
16154823017931126588850768624891.jpg
 
Jag har en hästtavla som jag fick av min styvfarmor när hon skulle flytta. Har precis dammat av den och tagit ut den ur sin, enligt mig, gräsliga ram så om någon har tips på vilken typ av list som skulle passa till tavlan vore jag ytterst tacksam. Själv känner jag mig väldigt ambivalent just nu samtidigt vill jag ju ha upp den på väggen nu när vårt bibliotek äntligen är klart. 🤷‍♀️
Visa bifogad fil 66047
Jag skulle valt en mörkbrun och smal trälist.
 
Jag har en hästtavla som jag fick av min styvfarmor när hon skulle flytta. Har precis dammat av den och tagit ut den ur sin, enligt mig, gräsliga ram så om någon har tips på vilken typ av list som skulle passa till tavlan vore jag ytterst tacksam. Själv känner jag mig väldigt ambivalent just nu samtidigt vill jag ju ha upp den på väggen nu när vårt bibliotek äntligen är klart. 🤷‍♀️
Visa bifogad fil 66047
Fin tavla! Är det olja på duk eller..?
 

Liknande trådar

S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus...
2
Svar
29
· Visningar
4 674
Senast: Mitra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp