Hästmagazinet läggs ner

LRF Media lägger ner Hästmagazinet. Sista numret blir nummer 1/2015, som kommer ut 19 december i år.– Det är alltid tråkigt att lägga ner en tidning med ett starkt varumärke, men i branschens strukturella förändring är det tyvärr nödvändigt, anser förlagschef Karolina Roslund. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
http://www.hastmagazinet.com/newsItem.aspx?id=79628
 
Snyggt jobbat, så sent som i september i år sålde de ett årsabbonemang och jag har fått en tidning hittills.:meh:
 
Ja, jag förlängde ju min prenumeration i våras med två år så det är 13 nummer som fryser inne... Dock är det ju LRF Media med ett antal tidningar i "stallet" så de lär ju lösa det på något bra sätt (De har ju inte liksom råd att göra sig ovän med kunder som i många fall har minst en till tidning från samma förlag...). Inte som den heminredningstidning jag hade en gång där såväl tidning som förlag lades ner över en natt...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Stall KS har beslutat att lägga ner dressyraveln De kommer att sälja alla sina dressyrhästar och satsa helt på hopphästar. ... Källa /...
Svar
0
· Visningar
668
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I går presenterade ledningen för Svenska Dagbladet tidningens nya organisation. Sportredaktionen helt läggs ner. Dta i ett läge när man...
Svar
0
· Visningar
627
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp