Hästmassör/Equiterapeut

B

**BORTTAGEN**

Hej! Jag funderar allvarligt på att utbilda mig till något av ovanstående. Tänkte höra om det finns nån som har utbildat sig eller tänker göra det. Hade varit skoj att höra vad ni tycker/tyckte o var någonstans utbildningar finns. Har hört att det ska finnas på distans oxå iaf massörutb. Tacksam för svar! :banana:
 
Var läste du då? *Nyfiken* Hur gjorde du med finansieringen? Har fått för mig att dessa utb. inte e studiestödberättigade...
 
Jag ska börja läsa till hästmassör nu den 8 september. Ska läsa i kvänum, närheten av skara.
Tyvärr så får man inga pengar från csn utan får bekosta hela kalaset själv :mad:
 
Jag läste på vad det då hette ISHU... nu heter det väl bara HTU..
Finanserna kom från banken :crazy: och de blev dyrt... men halv klassen fick sin utbildning betald av ABF, men om jag förstått de rätt, går det inte längre att få dem att betala. :mad:
Men utbildning var väl värd sitt pris! :banana:
 
Jag har....
E jätte nöjd..
PM.a om du vill veta nått..
 

Liknande trådar

Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 956
Senast: Linda_A
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 724
Senast: Solstig
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
217
Senast: Ponylove
·
Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: Petronilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp