Hästrelaterad TV/film

Serien Heartland är ju också ganska trevlig. Baserad på bokserien med samma namn.

Filmen Running Free såg jag och en kompis konstant när vi var små. :love:
 
Har någon nämt Spirit? Jag har tappat överblicken.
Barbacka ett SVT program
Rörelse utan gränser, Hästens rörelser, muskler och träning.

Sen minns jag en tv-serie som handlade om kapplöpningshästar men jag har inte namnet i huvudet.
 
SVT sänder en serie om Rysslands hästar. Minns inte om den heter Rysslands hästar eller något annat liknande men det går säkert att söka på svtplay.
 
Jag kommer inte ihåg namnet på dokumentärserien och den finns vad jag vet inte på typ yt/Netflix eller någon liknande sajt utan man får googla fram den..
Handlar om en australiensisk kille som söker äventyr och ska rida samma sträcka som djengis khan på mongoliska hästar, fast han inte kan ett dyft om hästar :idea:, han filmar och gör allt själv.
Ganska spännande även om hästhanteringen från "befolkningen" inte alltid är så kul att se
Edit: heter "the trail of gengis khan"
 
Rättar mig själv. Serien om Ryssland och hästarna finns på urplay. Första delen är inte så trevlig när de använder gamla metoder för att tämja hästarna men del två och tre var bättre.
 

Liknande trådar

Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
2 358
Senast: Lycan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp