Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja nu har den smittsamma åkomman verkligen slagit till. Är väldigt hästsugen och bor i princip på hästnet :p
Jag har ju mycket "häst" nu ändå och rider en hel del, har ju till och med kommit igång och rider för tränare varannan vecka - när hände det sist liksom? :eek: men jag saknar en egen trots allt... Emellanåt nyktrar jag ju till och rycks tillbaka till verkligheten med hur skört det är och all oro som en häst för med sig - allt möjligt och omöjligt som de kan hitta på och råka ut för.
Men jag saknar att ha MIN häst.

Hästägaren till ena medryttarhästen hjälper inte direkt till genom att putta fram en av sina fina unghästar och säga "men skaaa du inte köpa honom ändå? *blink blink*" ;)

Jag ska lugna mig och inte köpa häst NU - det har jag ändå inte pengar till (så problem solved) men jag har bestämt mig för att när möjlighet finns så blir det häst igen.
 
Senast ändrad:

Det är svårt att sluta hoppas och någon gång borde du kunna få ha en hel häst också tycker jag! Kul att se att du rider hur som :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag kom det upp en bild på fb med min första medryttarhäst jag hade i den här trakten. Han var riktigt välutbildad och en utmaning att...
Svar
0
· Visningar
1 047
Senast: Wille
·
Hästmänniskan Okej så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Min bästa kompis medryttarhästar har nu blivit till salu och hon frågade mig om jag...
Svar
13
· Visningar
2 783
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fattade ju själv att det här med att börja ett helt nytt liv – nytt jobb, ny stad, nytt boende, ny familjesituation, nya människor...
Svar
8
· Visningar
2 190
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Under första halvåret 2018 hade jag ingen närmare kontakt med någon häst en enda gång. Inte heller längtade jag efter det. Jag...
Svar
1
· Visningar
1 180
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp