Hästskötare i Sverige?

B

**BORTTAGEN**

Hej,
Sitter här och undrar över något stuteri som möjligen tar imot hjälp för ungdomar?
Hästskötarkurs kräver 18 år på personen, som man förmodligen ska ha gått, det finns inte möjlighet för ålder 17 att få hjälpa till på tex stuteri?

Virrigt det blev...
-Sara
 
Ett fel!

Ett fel blev det...

"...hjälp AV undomar..."

-sj
 
Mintt tips är att ringa till något stiteri och kolla om dom vill ha lite hjälp på helger/lov osv...det gjorde jag!!
 
Team Piaff utanför Ängelholm söker "elever". Hör med dem. De är väldigt trevliga och MYCKET seriösa, där borde du kunna lära dig nästan hur mycket som helst.
 
Hellu du!
jag har varit i det stallet..för Per´s systers man äger det!
och vi fick åka dit!...det är snyggt där!!
snyggt ridhus!
som är ihop byggt med hingst stallet.!
 
Kolla annonser här på Buke! Även om dom kräver ex 18 år, så kan du ju alltid ringa o fråga ändå!
 
Ta telefonen och ring runt så fick jag mitt första hästjobb :-)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
21
· Visningar
1 414
Senast: Sootie
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 724
Senast: Solstig
·
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 058
Senast: skiesabove
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
1 724
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp