HÄstspa??

S

sommarförtjust

:confused: Hur stort tror ni intresset är för ett hästspa??
Hästsimning,massör,hovslagare,mm. :banana: :banana: :bow:
 
Sv: HÄstspa??

det värkar skönt för hästen att få lite senester!
 
Sv: HÄstspa??

Finns redan i Runemo, Hälsingland. Har dock aldrig besökt.
 
Sv: HÄstspa??

Spa tror jag inte det finns ngn lönsamhet för.
Däremot konvalescenscenter med fysioterapefter, massörer, kiropraktorer osv.
Många hästmänniskor har ju lyckligtvis fått upp ögonen för vettig alternativbehandling, så där tror jag det finns en stor marknad.

Men finns det inte ngt sådant längre norrut i Sverige? Vill minnas att jag läst det i ngt reportage?! :confused:
 
Sv: HÄstspa??

tja, om de fanns ett hyffsat billigt så skulle absolut jag vara intresserad av det =)
 
Sv: HÄstspa??

Runemo hästspa ligger vid Alfta, Hälsingland om det är det du tänker på kopparberg?

Jag tror att det finns ett stort intresse av spa / rehabilitering men däremot så är jag inte säker på att betalningsviljan hos kunderna är den största - redan i dag är det nog rätt mycket svarta pengar på alternativmarknaden.

Ska det fungera, så bör de alternativbehandlingar som kan ersättas genom försäkring ha så pass examinerad personal att dessa får genomföra behandlingarna och då självklart i samförstånd med vet.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vad skulle ni säga är fördelen med att använda en hovslagare som är godkänd av Jordbruksverket? Vad krävs för att bli godkänd och...
2
Svar
32
· Visningar
1 912
Senast: fio
·
Hästvård Hej! Min häst visar ofta missnöje över allt från täcken och schabrak (lägger öronen bakåt, höjer nacken och biter i luften) till ryckt...
Svar
16
· Visningar
1 391
Senast: MimmiNO
·
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 059
Senast: Oknytt
·
AI
Samhälle Jag tänkte att vi kunde ha en tråd om AI. För visst finns det inte en generell tråd? Vad tror ni, kommer betaltjänster för exempelvis...
2
Svar
20
· Visningar
941
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp