Hästtransport!!

J

jojjo_blondin

Läst på annons sidorna om en transport som var grön,, sverige kärran eller nått hette den.. iaf så va den ny och d va snabb bommar fram och säkerhetsbommar bak och massa bra funtkioner.. man lkunde ta den på avbetalning..

NÅN som vet nåt om den här transporten? den va borta från annonsisdorna nu..
 
Jag tror att det är samma person som säljer denna transport som säljer nya sadlar billigare, isabell werth bla
visst är det en bggie för 45 000 kr?
såg annons på blocket
 
nee.. ja tror inte det va d. sverigekärran eller nått.. d vsa nått me sverige i namnet iaf. men den va ganska lik värmalndsvagnen men d va inte den.
 

Liknande trådar

Utrustning Har köpt en begagnad Fautras Provan fr 2011 för att underlätta för unghästen som får lite härdsmälta när han ska lastas borta. Hade en...
2
Svar
27
· Visningar
2 363
Senast: HannaZ
·
  • Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 556
  • Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
1 772
  • Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
719
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp