Bukefalos 25 år!

Hästtransport!!

J

jojjo_blondin

Läst på annons sidorna om en transport som var grön,, sverige kärran eller nått hette den.. iaf så va den ny och d va snabb bommar fram och säkerhetsbommar bak och massa bra funtkioner.. man lkunde ta den på avbetalning..

NÅN som vet nåt om den här transporten? den va borta från annonsisdorna nu..

S

Sunnan

Jag tror att det är samma person som säljer denna transport som säljer nya sadlar billigare, isabell werth bla
visst är det en bggie för 45 000 kr?
såg annons på blocket

J

jojjo_blondin

nee.. ja tror inte det va d. sverigekärran eller nått.. d vsa nått me sverige i namnet iaf. men den va ganska lik värmalndsvagnen men d va inte den.

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Har tänkt mycket på min pappa senaste tiden. Tror det är att det varit fars dag, att han fyller år snart och dessutom corona och tanken...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 196
Skola&Jobb För att göra en lång historia kort. Jobbade tidigare på ett ställe men bytte jobb, något som jag ångrar idag. Hur som helst försöker...
2
Svar
28
· Visningar
3 318
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Varje dag scrollar jag smått desperat fram och tillbaks bland jobbannonserna, bara för att konstatera: “nähä - inget passande idag...
Svar
9
· Visningar
1 050
Hundhälsa Jag har varit aktiv här förut men vill vara helt anonym nu med nytt nick. Det här är otroligt jobbigt för mig. Har en hund av en liten...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur får man en liten kull
  • Kattsnack #8

Hästrelaterat

Omröstningar