Hästtransport

J

jojjo_blondin

Ni som vet, vad ligger nypriserna på.. (enaxlade släp utan någon extra utrustning)

Trane?

Star trailer?

Värmlandsvagnen?

Kylinge?

och skriv gärna andra släp också :)
 
Kylinge går på dryga 50.000 tror jag det var...Dock tror jag att har varit prishöjning nyligen.

De flesta tillverkarna har hemsidor där man ofta kan se priserna!
 
allt från 50.000 +

Finns hemsidor till en del av släpen + priser osv.

Kolla på länkarna här och sen vidare till transporter
 
Reko-trailers är relativt billiga på marknaden och håller mig veterligen hög kvalitet. Har inga exakta priser men leta runt på hemsidor!

//jo7 :bump:
 
Jag funderar just nu på ett enaxlat Boj Bravo 113. Det kostar 51 500 kr och är utan sadelkammare. Totalvikt 1350 och en lastvikt på 730 kg.
 
När jag skickade efter katalog från Värmlandsvagnen kostade en enkelaxlad de luxe vit 1250 kg 43 900 kr. Det stod som erbjudande NU (men det kanske de alltid har??). Ordinarie pris var 47 900 kr.
Enkelaxlad de luxe grön 1250 kostade just då 45 900 kr, ordinarie pris 49 900 kr.

När jag skickade efter katalog från Startrailer fick jag inte med någon prislista och de har inga priser ute på hemsidan heller (bara dalavagnens).
 
oki...fast billigast e kanske inte alltid bäst...
bara en tanke...
har du kört din häst med boggie och enkelaxlad och märkt skillnaden??

:banana:Charlie :banana:
 
har kört med både boggi och enaxlat och vi brukar köra med boggin, pappa (som åker på att köra) tycker boggi ligger lite bättre på vägen men det går bra med enaxlat också (det är en maxad d ponny)

hon har bara åkt startrailer med oss än ;);) den hon får åka i nu (som vi hyr) är en star trailer diamant (15 000 kg), hon som har den kör sina tyska halvbod i så hon får mkt plats :)
 

Liknande trådar

Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 391
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag har lånat ett Star Trailer Rubin (någon av de årsmodellerna som är vita med blå/vinröd/grön dekor) för att köra ponnyn till...
Svar
3
· Visningar
505
Senast: Thera
·
Utrustning Hej! Jag har haft uppehåll från hästeriet en tid men har nu köpt häst igen. Nu är det dags att kika på lämplig hästtransport till oss...
2
Svar
20
· Visningar
2 280
Senast: ako
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp