haha måste bara visa

Sv: haha måste bara visa

Här är min lilla mörderska. Hon menar att om man rör hennes sköldpadda är man dödens!;)
Miiinpadda.jpg
 
Sv: haha måste bara visa

om han plötsligt försvinner spårlöst så är det inte jag som tagit honom! :angel: så underbart SÖT!! :love:
 
Sv: haha måste bara visa

nu blir han glad när han får höra att ni tycker om honom! :D vill ni se bilder från när han va ännu mindre :P ?
 
Sv: haha måste bara visa

_FiA_ skrev:
kolla in våran gangster hund! :rofl: KOLLA IN BLICKEN:eek: :D


P6020020.jpg


Inte bara min hund som gillar att leka med mjukisdjur tydligen :p Men vilken futtig kanin... ;) Min voffsning har en ganska stor ren och en brjörn :angel:
 
Sv: haha måste bara visa

haha ja precis:P


t3zz : han har söttre gosedjur men han verkar ju gilla kaninn sååå mkt :P
 

Liknande trådar

Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
675
Senast: Nikan
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 983
Senast: Dentaku
·
Hundträning Jag jobbar på ett mindre kontor, vi är fyra sammanlagt på arbetsplatsen. Jag jobbat administrativt och sitter mest på kontoret, de andra...
Svar
6
· Visningar
1 143
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 452
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp