Hakbandsskydd - köpa enbart?

ako

Trådstartare
Någon som vet var man kan få tag på lösa hakbandsskydd till hjälmar? En liten men bra grej att ha. Menar alltså den lilla grejen med kardborrband man knäpper runt bandet…
 
Hu, när jag läste rubriken fick jag minnen av det där hemska hakskyddet i plast som satt på hjälmar förr. Obekvämt, hakan blev svettig och när den lilla skumgummibiten i ramlat bort fick man dessutom fyra märken av plasten på hakan. Vem vill ha ett sånt tänkte jag. Sen läste jag igen och fattade. Sorry, inget vettigt svar alltså.
 
Rent krasst så vänd dig till en ridsportbutik som säljer hjälmar, rent krasst borde de kunna beställa med reservdelar hem nästa gång de får leverans, om såna delar finns att beställa löst.
 
  • Gilla
Reactions: ako
Min spontana tanke var att har man bara en symaskin att tillgå så borde det vara plättlätt att fixa ett själv. :)
 
  • Gilla
Reactions: ako

Liknande trådar

Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
764
Senast: Squie
·
Övr. Hund skulle passa om man har Border Collie, men skulle vilja ha en något mindre, lättsam hund som fortfarande vill hänga med på långa...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 820
Senast: Tonto
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 082
Senast: Twihard
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 096
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp