Bukefalos 28 år!

Hål i golvet!

madeleinewall

Trådstartare
Nu är det så att hunden bitit ett litet hål i golvet, det kanske bara är 1x1 men den syns ändå som en svart fläck.

Nått man kan göra helle komma man måsta tvingas byta goilv?
 
Sv: Hål i golvet!

sätt över hålet så det inte lockar till att bita ännu större hål :rofl:

Och är det hyres kan det bli tvunget att byta vid flytt men du kan ju alltid försöka säga att det var där då ni flyttade in :angel:
 
Sv: Hål i golvet!

Måla i hålet med färg som smälter in i golvet.
Om det är 1*1cm det gäller vill säga, större än så fixar du inte undan med färg.
 
Sv: Hål i golvet!

Svetsa igen det med svets tråd?
Sånt golvläggarna använder när de skarvar mattor.
Tror man kan låna maskinen som används, kom bara ihåg att om det finns brandlarm kommer det utlösas av röken som bildas.
 
Sv: Hål i golvet!

Jaha man får hioppas det funkar då:P

Det är hyres lägenhet så vi ska ju flytta så ska testa iaf:P
 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 146
Hemmet Äntligen har dagen kommit när vi ska snygga upp hallen! Besiktningsmannen sågade upp ett hål i golvet när han skulle inspektera...
Svar
0
· Visningar
504
Senast: fejko
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 372
Senast: Bison
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp