Håll tummarna för min lilla Frida :(

Sv: Håll tummarna för min lilla Frida :(

KL

Tack alla för det enorma stödet jag fått, har hjälpt mig mycket i dag att läsa era inlägg:(. Skuldkänslorna tonar bort lite grann.
 
Sv: Håll tummarna för min lilla Frida :(

jag förstår verkligen vilken enorm smärta du känner nu!
jag fick ta bort min älskade kompis i januari och jag har aldrig haft så ont i hjärtat som jag hade då. hade jag inte varit ung och frisk hade jag nog fan dött i samma sekund som min älskade Tintin :cry:

förhoppningsvis känns det lite bättre om några dagar när allt inte är så färskt längre och det går längre och längre stunder mellan det onda i hjärtat...

men försök alltid att komma ihåg att du gjorde ditt bästa och du tog ditt ansvar när det blev dags, du kunde inte ha gjort mer!

jag kan fortfarande inte riktigt kolla på kort på Tintin utan att börja gråta, men det är inte så konstigt med tanke på hur mycket jag saknar honom... men det går lättare och lättare att hantera sorgen nu.

återigen, stora kramar till dig!
 
Sv: Håll tummarna för min lilla Frida :(

(kl)

Usch vad hemskt!

Massor med kramar, och jag beklagar.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 073
Hundhälsa Ibland frågar man sig om det är värt det. Det här med att leva med djur alltså. Det var inte så länge sen som min gamle hane dog under...
Svar
16
· Visningar
2 356
Senast: Kivina
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
4 987
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Får nog ta alltihopa från början för att alla ska hänga med. Köpte förra året en mindre gård (sommaren). Hade en dröm att ha hästarna...
2
Svar
28
· Visningar
3 665
Senast: Domino_s
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp